یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

شش ماهگی عسل مامان...

1395/10/21 16:35
نویسنده : مامانی
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم

و به گل پسری و دخمل ناز مامان

خوب و سلامت هستید

پسر قشنگم میبخشید که دیر به دیر برات مطلب بگذارم

آخه اینقدر مشغول کارهای شما و آبجی جانت هستم که دیگه وقتی برام نمونده

البته یه مقدار هم از حق نگذریم از تنبلی مامان خانومت هستخندونکخندونک

عزیز دل مامان شش ماهگیت و به قولی نیم سالگیت بهت تبریک میگم عزیز دلم

انشالله 106 سالگیت برات جشن بگیرمجشن

عزیز دل مامان 

از اتفاقات مهم این ماه بگم که

از اول همه که روز 25 آدر عروسی عمه خانومت بود و شما 

پسر فوق العاده خوبی بودی به طوریکه من از اولی که رفتم آرایشگاه چون لباسم بد 

بود نمیتونستم بهت شیر بدم تا آخر مراسم عروسی  نتونستم به شما شیر بدم

و شما اصلا اذیت نکردی و اینقدر آروم بودی که من اصلا ندیدمت و همش بغل این و اون بودی

و همه از اخلاق خوبت تعریف میکردنمحبت

دومین اتفاق این ماه

اینکه شما گل پسری  برای دندون درآوردن و اضافه شدن به جمع کباب خورها خیلی عجله داشتی

و اولین دندونت چند روز بعد از عروسی عمه خانومت

یعنی روز 30 آذر مشاهده کردیم

http://zibasaz.niniweblog.com/

انشالله که مبارکت باشه عزیزکم

و خیلی ذوق کردم با دیدن اولین دندونت و خدا رو شکر که اذیت هم نکردی

و بدون درد سر خودنمایی کرد که البته بهتره بگم دو تا دندونات با هم سر زدن

که دندونهای نیش پایین بود

دیگر کار مهم در این ماه اولین غذای کمکی بود که به شما گل پسری دادیم 

و اون هم شیره بادوم بود که اولین بار 12 دی بهت دادیم و از مزه اش خوشت اومد و دوست داشتی

البته روزی دو بار بیشتر بهت نمیدادم

گل پسر قشنگم از پیشرفتت هم بگم که خیلی تلاش میکنی به جلو خیز برداری و سینه خیز بری که البته 

کمی موفق شدی ولی هنوز تبحر پیدا نکردی

از اخلاقت هم بگم که مثل همیشه بیست بیست هستی 

و با خنده های شیرینت خودت تو دل همه چا کردی

از آبجی خانومت هم بگم که خیلی بهت علاقه داره و شما رو بیشتر همه دوست دارهبوس

اینجا برای اولین بار خانه خاله خانومم سوار روروئک شدی

و کلی ذوق کردی البته اینو بگم که دیگه سوار روروئکت نکردم چون فوق العاده بچه ی آرومی بودی

و مضرات روروئک زیاد شنیدم تصمیم گرفتم که استفاده نکنی

خیلی دوست داری زبونت این شکلی در بیاری و قیافت خیلی بامزه میشهخندونک

این لباس بافت هم سوغات آقاجونت از مشهده که به خاطر تبرکش تنت کردم

این هم شما و پسر خالم که میگن خیلی به هم شباهت دارید

ولی من شباهتی نمیبینم

مشاهده ی اولین دندونهای خوشکلت

اینم شما و عمو مهدیت که داره با شما بازی میکنه و کلی ذوق کردیمحبت

اینم بعد واکسن شش ماهگی شما که یه مقدار تب کردی بعدش

ولی خیلی اذیت نکردی

پسندها (2)

نظرات (0)