یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

نمره 20 من بیست ماهه شد...

1393/5/27 10:21
نویسنده : مامانی
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوب خودم

و سلام به دخمل قشنگم

چند وقتی غایب بودم آخه بعداز عید فطر رفتیم یزد

و دیروز از یزد برگشتیمخسته

از اتفافات این روزها بگم که اول از همه

20 ماهه شدنت رو به دخمل شیطون بلای خودم تبریک میگم

انگار همین دیروز بود19 ماهگیت تبریک گفتمجشن

واقعا چقدر روزها و ماهها پشت سر هم به سرعت برق و باد طی میشه و

دخمل خوشکل من هر روز نسبت به روز قبل بزرگتر و خانوم تر و البته شیطونتر میشه

از مسافرتمون به یزد بگم که

همه با دیدنت تعجب کردنتعجب

آخه تقریبا 4 ماه بود که یزد نرفته بودم و بعد از 4 ماه همه با دیدنت شوکه شدن

و گفتن کلا عوض شدی قربونت برم

و همه گفتن چقدر خانوم شدی جیگر من

دیگه اینکه ایندفعه با دیدن خاله هات اسمشون هم یاد گرفتی تشویق

آله پائیزه (خاله فائزه)

آله فاتته  (خاله فاطمه)

مسن (محسن)

امی(محمد امین)

که این دو تا آخری اسم پسر خاله های نازنینته

مامان جووووووووووون (مامان جون) که جون به شکل کشیده و بامزه تلفظ میکردی عزیز دلمبوس

آغا جوووووووون (آقا جون)

از شیطنتهاتم بگم که بعد از گذشت4 ماه هنوز هم به امین حسادت میکنیعصبانی

و البته خیلی با سیاست کارت انجام میدی

و جلوی ما میگی ناسی و نازش میکنی و میبوسیش

اما همینکه ازت غافل بشیم میری محکم فشارش میدی و مچاله اش میکنیکچل

و البته متاسفانه چند بار هم به صورتش چنگ انداختی

با محسن بیشتر رفیق بودی ولی در کل یک موقعهایی یک کارهایی میکنی

که نمیدونم واقعا از روی دوست داشتنه یا..تعجب

در کل هر بچه ای که ببینی میدوی طرفش و دوست داری باهاش بازی کنی

از شیرین زبونیهات بگم که

شعر اتل متل کاملتر میخونی و میگی 

اتل اتل تیلوله     پاتو برچینخنده

از اوضاع و احوال سلامتیت هم بگم که روزی که میخواستیم بریم یزد بی حال بودی

و چیزی نمیخوردی گفتم حتما از دندونته و یک کمی هم سرفه میکردی

یزد هم اوضاعت به همین منوال بود البته بعضی روزها اشتهات بهتر بود

اما تو این چند روز اخیر سرفه ات خیلی بدتر شد و دکترت هم بردم

اما اوضاعت خیلی فرف نکردهگریه

و دیروز از شانسم که از یزد برگشتم تب کردی و هرچی خوردی استفراغ کردی

منم که اینجا تک و تنها اعصابم خیلی به هم ریختغمناک

راستی دیروز که بعد چند وقت اومدم به وبلاگم سر بزنم

دیدم آوینا و مامان بابای نازنینش توی سانحه هوایی فوت کردن خیلی ناراحت شدم

مخصوصا وقتی به وبلاگش رفتم و صدای نازش که پس زمینه وبش بودشنیدم

و عکسهای خوشکلش دیدم

گریه کردم و اعصابم بیشتر به هم ریختگریه

انشالله که خدا بیامرزدشون و یاد این دنیای فانی و پست نکنن

عکسهای زیر مربوط میشه به حدود یک هفته پیش که

با دوستان هم دانشگاهیم قرار گذاشتیم پارک طوبی

و دخملی برای اولین بار وقتی بهش گفتم ژست بگیر از خودش

این شکلکها رو در آورد و من هم با کلی ذوق ازش عکس گرفتم

فقط چون از جایی که نشسته بودیم بدون اینکه کفشهات بپوشی

به سرعت فرار کردی عکسهات بدون کفشهخندونک

البته بیشتر عکسها تقریبا شبیه به هم شده ولی چون دوستشون دارم همشون میگذارم

Stern linienStern linien

Stern linien

Stern linien

Stern linien

قربون اون ژست گرفتنت برم که اینقدر خوشکل این کار انجام میدی عزیز دلم

Stern linienStern linien

اواااااااااااااااا خاک بر سرم اون پشت چه خبره وااااااااااایهیس

Stern linienStern linienStern linienStern linien

این قسمت هم که +18 هستش و دخمل من با دیدن این پسر سریع رفت طرفش

 و اون اتفاقی که نباید میفتاد افتاد

دخترهای این دوره زمونه از حالا به فکر تور کردنن

میبینین تو رو خداقه قهه

Stern linienStern linien

این بچه های کوچولو هم دخملهای دوستام هستن که به ترتیب از راست به چپ

زهرا زینب ریحانه هستی نازنین و نگین کوچولوی خوشکل

تو رو خدا نگاه کنید من فقط به زور موبایل تونستم یک دقیقه دخملم اینجا بنشونم

Stern linien

توی این عکس هم از اون ژستهای خوشکلش گرفته

موش بخورتت دخمل ناز خودم

Stern linienStern linien

این عکسم هیچ ربطی به عکسهای بالایی نداره

و عکس محسن خواهرزاده ام و فاطمه کوچولو(دخترخاله ام) هستن

که به علت تاریکی هوا کیفیت پایینه

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فاطمه
29 مرداد 93 21:55
سلام عزیزم. ریحان جون خوبه؟ خیلی دلم براش تنگ شده بود./ سالم و شاد باشید. روی ماهشو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی عزیزم از لحاظ جسمی که حال مساعدی نداره ممنون عزیزم قربونت
مامان خانم
4 شهریور 93 16:27
آخی چرا؟
مامانی
پاسخ
چی بگم والا
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 11:48
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون از متن قشنگت