یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

سه ساله شدن نفسم...

1394/9/27 8:35
نویسنده : مامانی
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیباترینممحبت

سلام عزیزترینممحبت

باورم نیست که از اون روز بارونی که پاهای خوشکلت بهش وارد شد سه سال میگذره

واقعا انگار همین دیروز بود

مادر کمی آهسته تر بزرگ شوغمگین

آخر وقتی به گذشته نگاه میکنم تصور اینکه سه سال از اون روز زیبا میگذره

برام غیر قابل باوره

واقعا چطور به چشم برهم زدنی گذشتگریه

کاش بیشتر لذت برده بودم

عزیز دل مادر اینقدر سریع پیشرفت کردی

و الان یک دختر شیرین زبون 3 ساله شدیبوس

که همه با حرف زدنات و شیرین زبونیهات تصور میکنن 4_5 ساله هستی

زیبای خفته من

خواهش میکنم از این پس کمی آهسته تر بزرگ شومتنظر

تا بتونم کمی این روزها رو درک کنم

یعنی واقعا گذشته رو مثل یک خواب شیرین میبینم

که البته مطمئنا سختیها مریضیها شیطنتها هم داشتی ولی

باور کن الان که مینویسم هیچ یادم نمی آید

فقط شیرینی هست و شیرینی و تلخیهای آن هم

شیرین است

دختر زیبای من

از وقتی تو آمدی بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک

دخترک سه ساله من

امسال شب تولدت برابر بود با شب نامزدی عمه خانومت

و من به بابایی پیشنهاد دادم که همون شب  کیک بگیره و تولد شما هم بگیریم

اما بابایی قبول نکرد

و فردای اون روز که روز تولد شما بود بابایی رفت و  کیک و بقیه چیزهاش گرفت

و خونه عمه مریم بابایی یک جشن خودمونی گرفتیم

و با توجه به موقعیت اونجا همه وجه نقد کادو بهت دادن

دو روز بعد هم خونه مامان جون زهره یه تولد خودمونی گرفتیم

که اونجاهم خیلی خوش گذشت

فقط دوربینم طی یک حواس پرتی یزد جا گذاشتم

و بنابر این هیچ عکسی در دسترس نیست

و به همین علت مثل پستهای قبلی عکسهای قدیمی تر گذاشته میشهخندونک

ریحان در عروسی در ماه مرداد

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ریحان و هلیا خانوم درهمان عروسی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

این عکسها هم فردای اون روز درخونه مامان جون زهره گرفتم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا هم آتلیه است که از شانس روزی که رفتم عکست بگیرم مریض بودی

و حوصله عکس گرفتن نداشتی

و وقتی برای انتخاب عکس رفتم دیدم اینجوری روی مبل خوابت برده بود

پسندها (6)

نظرات (7)

【p】【a】【r】【y】【a】
6 دی 94 7:05
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم چشم حتما
مامان مژگان
6 دی 94 16:35
سلام خانومی ... تولدت دخمل گلمون مبارک... انشالله سالیان سال سلامت و زیر سایه پدر مادر مهربونش باشه ... بی صبانت منتظر دیدن عکسهای جدیدش هستم ...
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم انشالله به زودی آپ میشه
نقاش کوچولو
6 دی 94 23:10
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
★مادر بزرگ★
8 دی 94 12:05
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامانی
پاسخ
چشم حتما مزاحم میشوم
عمه فروغ
9 دی 94 11:35
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااارک 3 ساله شدنت مبارک باشه ریحانه جونم ان شاا.. که همیشه مانا و برقرار باشی و با دلی خوش و تنی سالم زندگی کنی ان شاا.. که در زندگیت موفق باشی و همیشه باعث افتخار مامان و بابا باشیبه امید موفقیت در تمامی مراحل زندگی
مامانی
پاسخ
ممنون عمه جان انشالله برای آرشیدا کوچولوی شما هم
مامان زهرا
12 دی 94 23:54
سلام عزیزم ماشالا به این دخمل نااااز. تولدت مبارک خانوم خوشگل راستی با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم جز دوستاتون باشم.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون من هم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان مریم
18 بهمن 94 9:12
عزيزم انشاله انگشتر نامزديتو دست كني. چه بامزه كه اين قدر عاشق انگشتر هستي.
مامانی
پاسخ
انشالله فقط خدا رحم کرد فعلا در حد انگشتر بود