یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

رفتن با ریجان جان به حرم در شب تولد امام جواد (ع) و علی اصغر

1392/2/31 0:30
نویسنده : مامانی
273 بازدید
اشتراک گذاری

ziba


سلامی دوباره

امروز برای چندمین بار دوباره آپ شدم

گفتم تا خبر داغه بگم

جونم براتون بگه

امروز عصر با دخمل خوشکلم رفتیم حرم جاتون خالی همه چی خیلی خوب بود هوام که عالی بود

بهتر از همه اینکه من اصلا نمی دونستم شب تولد امام جواد و علی اصغر بود

تو این شب عزیز ریحانم بیمه حضرت علی اصغر کردم

ریحانم اولش خواب بود وقتی چشماش باز کرد شوکه شد قیافش اون لحظه خیلی بانمک و دیدنی بود

چون طبق معمول از دیدن اینهمه آینه کاری و لوسترهای بزرگ کلی ذوق زده شد

و سر از پا نمیشناخت اصلا انگار دنیا رو بهش دادن

کلی زیارت کردم و برای همه دعا کردم انشاالله که قبول باشه

بعدم که تو حیاط حرم نشستیم و به مداحی که به مناسبت شب تولد می خوند گوش دادیم

بعد از خوندن نماز جماعت اومدیم خونه

نازگل خانومم دخمل خیلی خوبی بود

قربوووووووووووون خوشکلیش برم من عزیز دلمه

ziba

الانم داره به نماز خوندن باباش نگاه می کنه

آخه دخملم عاشق نماز خوندن و نماز خوندن براش خیلی جالبه و قشنگ گوش میده

آخه به قول مامان جونی قراره جامعه الزهرایی بشه

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)