یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

دمر خوابیدن فسقلکم

1392/2/30 12:55
نویسنده : مامانی
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای عزیز

من یک مشکلی دارم

من دختر نازم از حدود دو ماهگی به شکل دمر می خوابوندم و چون می دیدم هر وقت خسته می شه سرش از روی بالش به سمت دیگه می چرخونه گفتم پس مشکلی نداره

اما کم کم به مرور زمان وروجکم به دمر خوابیدن عادت کرد به طوریکه اگه الان دمر نخوابه با کوچیکترین صدایی سریع از خواب بیدار می شه


و چون اطرافیان مخصوصا مامان جونی از دمر خوابیدن دخملم ناراحت می شه و می گه خوب نیست و ضرر داره

منم نمی دونم چه کار کنم اگه کسی در مورد دمر خوابیدن نوزاد چیزی می دونه به منم بگه خوشحال می شم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)