یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

میلاد حضرت علی و روز پدر مبارک

1392/3/4 16:50
نویسنده : مامانی
226 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه



سلام به همه  

اومدم با یک روز تاخیر تولد حضرت علی و روز پدر رو به همه باباهای مهربون به خصوص

بابای خودم و همسر عزیزم تبریک بگم انشاالله که سالیان سال سالم و سلامت باشن

و سایه شون بالای سرمون باشه

آخه اولین سالیه که همسرم به یمن اومدن دخمل خوشکلم به زندگیمون بابا شده

پس از طرف ریحان کوچولوی خودم هم این روز به بابا جونش تبریک می گم

دخملم این روزها خیلی شیرین شده که یک موقعهایی می خوام درسته قورتش بدم

مرتب که آواز می خونهbabys-0212.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

babys-0179.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

و اینقدر قشنگ چه چه میزنه      که به قول باباش هایده و مهستی

باید جلوش لنگ بندازنشکلک های شباهنگShabahang شکلک های شباهنگShabahang   شکلک های شباهنگShabahang

دیگه براتون بگم
جدیدا خانوم خانوما می خواد خیز برداره و سینه برهbaby-0008.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardیعنی دیشب برای اولین بار وقتی داشت با عمو

مجیدش بازی می کرد دیدم ریحان جونم صورتش چسبوند به زمین و باسن مبارکش بالا آورد و خیز برداشت

به طرف جلو که انگشتر عموش بگیره

 

 

 

خیلی لحظه شیرینی بود و تا آخر شب هم چند بار این کار تکرار کرد از خوشحالی نمی دونستم

چه کار کنم

دیگه جونم براتون بگه

از شیرین کاریهای جدید دخملم اینکه اگه کسی تحویلش نگیره اینقدر سرفه های الکی می کنه Smiley

که بگه منم هستم   

و تا باهاش بازی نکنی و تحویلش  نگیری   به سرفش ادامه می ده

الهی که قربووووووووووووووون وروجکم برم

راستی عسلکم عاشق ددر رفتنه و همینکه می بینه یکی می خواد بره بیرون خودش به آب و آتیش

می زنه که بره تو بغلش و بره بیرون یا بره ماشین سواری آخه عاشق ماشین سواری هم هست شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

آخه اینقدر شیرین شده که عمه خانومش مدام می گه هرچی عروسک دارم بهت می دم ریحان

مال من    منم میگم ریحانم با کل دنیا عوض نمی کنم

الانم ناناز خانوم برای اولین بار سوار روروئکش کردم ببینم چه کار می کنه اونم اینقدر خوشحاله که

نمی دونه چه کار کنه فقط جیغ میکشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو از اون خنده های خوشکل و شیرینش تحویلم می ده     شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

خیلی دوست دارم

عاشقتم و روز به روز عاشقتر می شم عزیز دلم Smiley

انشالله که همیشه سالم و سلامت و خندون باشی جیگرم           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)