یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

35 ماهگی و اتفاقات متعدد...

1394/8/27 0:39
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

که روز به روز بزرگ و بزرگ تر میشی

نفس من

35 ماهگیت بهت تبریک میگمجشن

انشالله تولد 135 سالگیت جشن بگیرمچشمک

عزیز دل مامان از اتفاقات این مدت بگم که

که 18 آبان من با بابایی و خانواده بابایی عازم کربلا شدیم

و به ناچار شما دخمل نازم به یزد بردم

و پیش مامان جون زهره موندیغمگین

آخه اگه میبردمت هم خودت خیلی اذیت میشدی

چون درک درستی از زیارت نداری و خسته میشی و در ضمن ترسیدم مریض بشی

و تصمیم گرفتم که نبرمتخطا

هرچند دوری از شما هم برای من خیلی سخت بود ولی نبردمت

و شما هم با در نظر نگرفتن بعضی از کارهات دختر خوبی بودیمحبت

خیلی بهانه من نگرفتی و ناراحتیت درون خودت میریختی

و فقط بعضی وقتها به سرت میزد و خیلی لجبازی میکردی

و حسابی ماماجون زهره رو اذیت میکردیمتفکر

و البته بهت گفتم یک عروسک بزرگ اندازه خودت برات سوغاتی میارمخندونک

که شما هم قبول کردی و یکی عروسک بزرگ خوشمل برات خریدم

یزد هم اگه ناراحت میشدی سریع برمیگشتی میگفتی

میرم به مامان بابام میگمخنده البته با عمو مجیدت هم چند بار بیرون رفته بودی

من هم از کربلا بگم که واقعا بهمون خوش گذشت

و سفر روحانی و معنوی بود و بدجور دلتنگ کربلا  هستم

انشاالله که قسمت همه آرزومندهاش بشه

دیگه اینکه اگه یکی زشت حرف بزنه میگی چیه مثل یزدیها حرف میزنی

یا اینکه اگه لباس زشتی بپوشه میگی اه چیه مثل یزدیها شدی

واقعا نمیدونم اینها رو از کجات آوردی

یا اینکه عمو مجیدت کارتهای عابربانکش گم کرده بود و

داشت زیرمین دنبال کارتهای عابر بانکش میگشت

شما رفتی پایین میگی عمو مجید دنبال چی میگردی

و عمو مجید گفته دنبال عابر بانک

شما هم برگشتی میگی تو ماشینه و عمه دیده و گفته

چرا عمو مجید کارتهاش اینجا گذاشته

و درست میگفت یک هفته قبل تو ماشین بودیم و

عمه خانومت کیف عابر عمو رو دید و دقیقا همین جمله ها رو گفته بوده

و واقعا به هوش سرشار و دقت زیادت پی بردم عزیز دلم

از چیزهای جدیدی که یاد گرفتی بگم

شعر

سلام سلام آی بچه ها                 سلام آهای بزرگترها

سلام یعنی سلامتی               سلام یعنی نام خدا

هرکسی که سلام بده       هفتادتا ثواب میدن

حتی اگه کسی نبود          فرشته ها جواب میدن

که تقریبا خوب و کامل میخونیتشویقتشویقتشویق   

   عکسهای زیر مربوط میشه به

زمانی که برای دیدن دخمل دختر خاله ام به خانه اش رفتیم

و شما هم سریع رفتی سراغ میز آرایشش و لاکش برداشتی

و همه ناخنهات لاک زدی    

این هم شما و زهرا خانوم فسقل

عکسهای زیر هم شما و محسن جانید

که از اون ژستهای دختر خاله پسر خاله ای گرفتید و منتظر پیتزا هستید

شما و پیتزا که بیشتر علاقه به خوردن چیپسهاش داشتی تا خود پیتزاتعجب

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مژگان
3 دی 94 18:49
سلام عزیزم دوباره و چندباره زیارت قبول☺☺☺☺ انشالله دفعات بعد با ریحانه گلی برید کربلا . دلم واسه دخملت و خودت تنگیده 💞💞 از طرف من ببوسش👄👄👄
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم ممنون انشالله با شما
aylar
4 دی 94 20:16
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید