یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان به روایت تصویر (6 ماهگی) سری دوم

1392/4/18 19:56
نویسنده : مامانی
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

سریع دوباره آپ شدم که وبلاگ جیگر طلام کامل کنم

این سری هم عکسای شش ماهگیش گذاشتم البته ادامه سری قبل هستش

فکر میکنم جالب باشه وقت داشتین حتما ادامه مطلب ببینید

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

سلام خاله های عزیزم

عکسایی که میبینید مربوط میشه به یه مهمونی کوچیک

که به مناسبت آشناییم با دوست خلبانم گرفتم

این دوست سبزم که میبینید از اون ور آب اومده مربوط میشه به صحراهای آفریقا

به خاطر همین چند تا عکس ویژه باهاش گرفتم

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ریحان و دوستان

این عکسم مربوط میشه به همون مهمونی که گفتم

به نظر خودم خوشکل شده

حتما ببینید

اولش اصلا این دوستم دوستش نداشتم

آخه قیافش یه جورایی ترسناک و نخواستنی بود

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بیشتر که نگاهش کردم یک معصومیت خاصی تو چشماش دیدم

یک کمی که باهاش صحبت کردم دیدم دوست بدی نیست

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام میخواستم باهاش عکس یادگاری بگیرم خندم میگرفتشکلک های شباهنگShabahang

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ولی بالاخره تونستم تمرکز کنم و یه عکس با ژست جدی بگیرمشکلک های شباهنگShabahang

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ولی دیگه نتونستم تمرکز کنم و بازم خندم میگرفت

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اصلا دیگه بسه هرچی با این دوست خارجیم عکس تکی گرفتم

بریم به عکسهای مهمونیمون برسیم

تو این مهمونی تقریبا بیشتر دوستام جمع بودن

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اه اه این سبزی ول نمیکنه همش میخاد بیاد تو بغلم عکس بگیرهشکلک های شباهنگShabahang

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

وااااااای کلافه شدم چقدر میچسبی به من اه

دوست خلبانم هم که یک ذره غیرت نداره انگار نه انگار

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مثل اینکه باید بیخیال بشم عزیزم راحت باش هرجور دوست داری بشینشکلک های شباهنگShabahang

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام دارم به این آقا خلبان خوشتیپه میگم خاک بر سرت

مرد هم مردای قدیم

آخه غیرتت کجا رفتهشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام دست به کتش شدم ازش خواهش کردم که حواسش بیشتر به من باشه

و بیشتر به من توجه کنهboy praying animated gif

اما مثل اینکه چشمش خوشکلای مجلس گرفته بود

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بالاخره موفق شدم که کمی نفس راحت بکشم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه جون
28 تیر 92 21:03
چه دوستای خوشگلی داری خاله