یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان به روایت تصویر (4 ماهگی) سری اول

1392/4/19 19:48
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

Myspace Comments - Hello And Hi

چند هفته نبودم در عوض این مدت تند تند آپ می شم

این سری اومدم عکسهای 4 ماهگی خوشکل خانومم بگذارم

وای که چقدر ناز و جیگر شده

4 ماهگیش مهمترین اتفاقی که افتاد این بود که روزی که واکسن 4 ماهگیش زدیم دیدیم

خانوم طلا دمر شده

بقیه کارهاشم که قبلا انجام میداد

مثل آواز خوندن پور پور کردن بلند خندیدن با اسباب بازیهاش بازی کردن و دست به دست کردن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

واااااااااااااااااااااااااااای من کجم عکس کجه اینجا کجه سرم گیج رفت

یکی اینجا رو درست کنه

 

راستی خاله ها ادامه این عکسها رو در ادامه مطلب حتما ببینید

چون خیلی جیییییییییگر شدما

 

واااای یه چیزی میخواستم بگما

هرچی فکر میکنم یادم نمیاد چی میخواستم بگم

اگه بعدا یادم اومد حتما میگم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

آهان یادم اومد میخواستم بگم شیرین کاری جدید یاد گرفتم

دقت کنید به عکس میتونم زبونم عمودی کنم و بخندم

قراره برم تو مسابقه محله انجام بدم جایزه بگیرم

البته با باباجونم میرم آخه بابام عاشق این مسابقه مخصوصا مجریشه

personnages bebe bebe gif 125 gif

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آخه مامان الان وقت عکس گرفتنه

بدو برو لباسم بیار سرما نخورم

سرما بخورم دیگه هیچی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ژست جدی گرفتم زود عکسم بگیر الان خندم میگیره ها

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

برو کیتی ببینم با دستام بیشتر حال میکنم بهتر میشه بازی کردشکلک های شباهنگShabahang

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این عکسم محجبه شدم چقدر بهم میاد مگه نه؟؟؟؟؟

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من و کیتی اینجا کیتی دوست خوبی شد

با هم دوتایی عکس یادگاری گرفتیم من قشنگتر شدم یا کیتی؟؟

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

تو این عکسم دارم دستام میخورم و اون دستامم زاپاس گذاشتم که یک موقع تموم نشه

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام دارم پورپور میکنم دور دهانم نگاه کنید قشنگ مشخصه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آهای خسته شدم بسه دیگه یکی به دادم برسه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

آخخخخخخخ جون موفق شدم

یک عالمه از موهاش کندم الان دیگه مثل خودم کچلت میکنم

کچلی هم عالمی داره هاشکلکـــْـ هایِ هلــن

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


واه واه واه این دیگه کیه

چقدر شبیه منه

برو خونتون ببینم

اگه نری میرم بابام میارم حسابت برسه ها

نه خیر اصلا از رو نمی رهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه جون
28 تیر 92 21:04