یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان در هفت ماهگی...

1392/4/28 19:23
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای عزیزم

بعد از یک هفته غیبت امروز آپ شدم تا بگم

عزیز دلم هفت ماهگیت مبارک


 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

خدا رو هزار مرتبه شکر که داری روزهای قشنگ عمرت به خوشی و سلامتی سپری میکنی

و هر روز بزرگ و بزرگتر میشی

هفتمین ماه زندگیت هم پشت سر گذاشتی و وارد ماه هشتم شدی هورااااااااااا

انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی و یه جوجوی کوچولو بودی

قربوووووونت برم تو فرشته کوچولوی ناز و خوشکل هرچی بزرگتر میشی شیطونتر و بلاتر میشی

در چهار دست و پا رفتن که خیلی مهارت پیدا کردی و به سرعت میری

 و تا بفهمی کسی داره میاد سراغت سریع گازش میگیری و چهار دست و پا فرار میکنی

مرتب دست به مبل و صندلی و شومینه و میز تلوزیون میگیری و می ایستی و با یک دست

خودتو نگه میداری

و خیلی دوست داری تاتی تاتی راه بری فکر کنم چند روز دیگه  راه بیفتی

داری خیلی بهم وابسته میشی یعنی نباید یک ثانیه از جلوی چشمای خوشکلت دور باشم

و حتی وقتی خوابیدی اگه چشمات باز کنی و منو نبینی با چشمهای نیمه باز

سریع میای طرف آشپزخانه دنبالم میگردی

الهی قربونت برم که اون لحظه قیافت واقعا بانمک و دیدنی

به همه وسایل خونه کار داری و هیچ چیز از دستت در امان نیست

حتی پشت میز تلوزیون میری آخه اونجا دیگه نمیدونم دنبال چی میگردی

راستی جارو برقی خوبی هستی یعنی کوچکترین آشغال از چشمت دور نمیمونه

و سریع برمیداری و میکنی دهانت

دیگه جونم براتون بگه از خواب دخمل ناز و شیرینم که خیلی حساس شدی

و به کوچکترین صدا و حتی نوری از خواب بلند میشی

مثلا از اول ماه رمضون تا لامپ روشن میکنیم سریع از خواب بلند میشی

و همه سحرها رو با ما همراهی کردی


دیگه از این اتفاقای چند روزه بگم

این چند شب پارک نزدیک خونمون به خاطر ماه رمضون جشن بود

که من با خانم همسایه و دخترای خوشکلش نسرین و نرگس به پارک میرفتیم

جاتون خالی خیلی خوب بود به خصوص که شما جیگر طلا عاشق تاب بازی هستی

و کلی عشق و حال میکنی وقتی سوار تاب میشی

از غذا خوردنت بگم که یک کم بدغذا شدی

و باید به زور بهت بدم البته به پیشنهاد یکی از دوستان امروز به سوپت کمی شکر اضافه کردم

و شیرینش کردم که دیدم با اشتها خوردی معلوم میشه برعکس خودم عاشق شیرینی هستی

راستی یادم رفت زودتر بگم از این یک هفته که نبودم

سه شنبه 1392/4/25  رفتیم بهداشت برای چکاپ قد و وزنت که

وزن : 8200

قد: 72 cm

دور سر : 44 cm

بهداشت گفت همه چیز نانازخانومم خوبه

اما به نظر خودم لاغری

انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشی

قربووووووونت برم

عاشقتم و روز به روز بیشتر عاشقت میشم


و خیلی خیلی برام عزیزی

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شکلک های هلن Valentine smiley 193 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول 02400000

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:53
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم...

http://designer123.blogfa.com/


خاله پارمیدا
28 تیر 92 19:39
الهه
28 تیر 92 20:29
خدا ریحان عزیز رو برای پدر مادر مهربونش نگه داره. انشالله دوباره خوش اشتها میشه. حرفاتون برام آشناست و من هم خیلی برای غذا دادن به دخترم اذیت میشم. انشالله گذرا باشه و بشه همون دختر خوش غذا.
مامان فاطمه کوچولو
28 تیر 92 20:57
سلام مامان نرگسی خانوم

متشکرم عزیزم. ماشالله نی نی شما هم خیلی نازه. اسم برازنده و خوبی هم رویش گذاشتین آفرین به شما والدین خوب. جای من روی ماه نی نی تون را ببوسید.
متشکرم عزیزم. من شما را لینک می کنم



مامان فاطمه کوچولو
28 تیر 92 21:02
مامان خانوم ببخشید. من اسم خوشگل ریحان خانوم عزیز را اشتباهی نوشتم نرگس. آخه توی کامنتایی که واسم گذاشته بودی مامان نرگس نوشته بودی
و من هم که بعد از کامنت گذاشتن، مطالب وبلاگ رو خوندم.
لطفا خودت ویرایشش کن. ممنون


مامان آلما
29 تیر 92 8:54
سلامهفت ماهگیت مبارک جیگر طلاخیلی خوردنی هستیشما رو لینک کردم







محیامامان دینا
29 تیر 92 11:28
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی.لینکتون کردم.میشه لطف کنی و به دینا رای بدی.کد 453 را به 20008080200 پیامک کن.مرسی














یاسمین
29 تیر 92 13:23
سلام ، من مامان یاسمین هستم، مرسی از لطفتون، دختر شما هم ماشاالله خیلی بانمکه، خدا حفظش کنه، من هم لینک وبلاگ شما رو می زارم، حتماً، راستی به یاسمین من که تو جشنواره شرکت کرده رای بدین کد 354 به 20008080200 ارسال کنید، ممنون می شم