یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

مهمونی افطاری در پارک با دخملی

1392/5/10 19:03
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان عزیزم

اول از همه شهادت حضرت علی (ع)تسلیت میگم

در این شبهای عزیز و پربرکت از همتون التماس دعا دارم همه و منو دعا کنید

دیشبم بادخملی رفتیم خونه همسایه احیا

دختر خیلی خوبی بودی و اولش یه خورده بازی کردی بعدم شیرت خوردی و خوابیدی

قربووووونت برم که اینقدر فهمیده هستی

مراسم خوبی و بامعنویتی بود

چند روز غیبت داشتم آخه سرم شلوغ بود و بازار افطاری دادن

و افطاری رفتن داغ داغ بود

دخملی هم تو این مهمونیها همکاری کرد

از غذا خوردنت بگم که دیگه اصلا فرنی دوست نداری

ولی سوپ خیلی دوست داری

جدیدا ماهیچه به سوپت اضافه کردم

سوپتم با عدس یا ماش،رشته فرنگی،هویج، سیب زمینی ، برنج ، جعفری، گوجه و اصل مطلب

گوشت مرغ یا ماهیچه درست میکنم

که آخرشم کره بهش اضافه میکنم

و شمام خیلی دوست داری و خوب میخوری

راستی سیب رنده شده و بیسکویت مادر هم به غذاهای کمکیت اضافه کردم

که این دو قلم هم دوست داری

راستی چند شب پیش به دعوت خاله خانوم برای افطار به پارک رفتیم

جای همتون خالی خیلی خوش گذشت

اینم عکسهای اون شب افطاری

دوست داشتین ببینید

 

 



سلام خاله جونیا دلم برای همتون تنگ شده بود

خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نی نی های گلتون خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونشب افطاری اینقدر خسته بودم که اولش خوابم برد و مامانی هم ازم عکس گرفت

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعدم که بیدار شدم یه خورده بازی کردم و شیطونی کردم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام با توپ پسر خاله مامانی دارم بازی میکنم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این دخمل خانومم که میبیند دخمل خاله مامانمه

که از شدت دوست داشتن مرتب منو فشار میده

و میخاد مچاله ام کنه اعصاب منم خرد میکنه

تو این عکسم خیلی خودش کنترل کرد تا کنارم آروم بشینه

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آخرهای مهمونی هم دیگه حسابی خسته شدم

و اینقدر قر زدم تا خوابم برد

راستی اونشب اتفاق بدی هم افتاد

یه لنگ گوشوارم گم شد و هرچی دنبالش گشتیم پیدا نشد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
13 مرداد 92 7:23
سلام عزیزم خوبید نماز روزه هاتون قبول ماشالله به ریحانه جون خیلی دختر ماهی دارید ممنون که اومدید پیشمون البته اینجا وبلاگ جدیدبچه هام هست دارم از یه وبلاگ دیگه به اینجا انتقال می دم در حال حاضراینجا فقط کارم انتقال مطالب اون یکی وبلاگ به اینجاست خوشحال شدم با شما آشنا شدم
مامان فاطمه کوچولو
25 مرداد 92 13:11
سلام مامان خانم پستی با عنوان " بخاطر دخترم دلتنگم" زدم که به راهنمایی شما احتیاج دارم. وقت کردی یه سر بیا وبم و بخون منتظرتم.متشکرم عزیزم