یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

هشت ماهگیت مبارک عزیزم

1392/6/8 18:31
نویسنده : مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

شرمنده مدت زیادی غیبت داشتم

آخه یکدفعه ای با مامان جون و آقا جون (مامان بابای بابایی) رفتیم یزد

اونجا دسترسی به نت نداشتم نتونستم بیام سر بزنم

خب بعد از کلی عذر خواهی با چندین روز تاخیر هشت ماهگیت بهت تبریک میگم عزیز دلم


انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشی

خیلی زود گذشت باورم نمیشه هشت ماه به زندگیمون اومدی

و با اومدنت زندگی تکراری من و بابایی رو روز به روز شیرین و شیرین تر میکنی

قربونت برم که شیرین کاریهات زبونزده

خیلی ناناز و دوست داشتنی شدی

Smiley bisous 210

یزد که همه دوست داشتن از اون خنده های شیرین و دوست داشتنیت


 


تا نانای کردنت

همین که صدای آهنگ میشنوی دست دستی میکنی و خودت به جلو و عقب تکون میدی

و کلی از این کار خودت ذوق میکنی

قربوووووووووووونت برم دخمل خوشکلم

دیگه از کارهای جدیدت بگم که خاله نسیمت در عرض چند دقیقه نازی کردن بهت یاد داد

و شمام که اینقدر باهوشی زود یاد گرفتی و مرتب تکرار میکردی

البته بعضی وقتها با خشونت همراه بود و چنگ میزدی

دیگه جونم براتون بگه

یزد سرماخوردگیت شدت پیدا کرد و مجبور شدم ببرمت دکتر و  چرک خشک کن و دیفن خوردی

که یک کمی بهتر شدی ولی هنوزم سرفه های زیادی میکنی

دیگه بگم براتون این چند روزه که از یزد برگشتیم نمیدونم به خاطر تنهاییه یا دندونای خوشکلت داره در میاد خیلی بیقراری

و مرتب تب میکنی و اصلا نمیتونم تبت کنترل کنم و اشتهات هم خیلی کم شده

ولی از دندونات اصلا خبری نیست

وقتی قیافه بیحال و مریضت میبینم خیلی غصه میخورم آخه اون لحظه حوصله هیچ کاری نداری

و بیحال یکجا میشینی

خیلی دوست دارم عزیزم

انشالله که زودتر خوب خوب بشی

راستی یک عالمه عکس خوشکل ازت گرفتم

که اگه وقت بشه تو پست بعدی میگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزلانه
13 شهریور 92 17:34
ریحان جان کوشولو ای نینی موشولو تو چه قدر خوشگلی فقط هست یه مشکلی کاشکی تو رو از نزدیک میدیدم روی لپات گل بوسه میچیدم ولی از همین الان بهت میدم ریحان جان فکر کنم لپات از بوس های من آب شده