یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان و ماشین سواری

1392/6/17 1:31
نویسنده : مامانی
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

بازم اومدم

کلا من این مدلیم یا چند روز نمیام یا تو یک روز چند بار آپ میشم

خوب و خوشین

نی نی هاتون هم که انشاالله خوبن

راستی یادم رفت بگم دخملکم شدیدا ددری شدی و تا یکی میخواد بره بیرون

میری طرفش و میگی دد Gifs Animés enfants 5

مامان بابام که خیلی قشنگ میگی مخصوصا وقتی شیر میخوای با التماس

میگی ماما قربونت برم عاشقتم عزیزکم

راستی از پله ها قبلا بالا میرفتی اما جدیدا با احتیاط پایین میری

یعنی چند بار که تو آشپزخونه مشغول بودم دور از چشم من از پله ها رفتی پایین

یه چیز جالب اما برای خودم خیلی بد از وقتی که تب کردی

دیگه اصلا پستونک نمیخوری Gifs Animés enfants 103

و موقع شیر خوردن و خوابیدن خیلی اذیت میشم

آخه تا میخوام دیگه بهت شیر ندم سریع بیدار میشی و گریه میکنی

و دو ساعت باید بهت شیر بدم تا شاید خواب بری

خیلی پر حرفی کردم برای این پست بسه

یه چند تا عکست انتخاب کردم که البته تقریبا برای سه هفته پیش

ولی میگذارم ببینید

اینجا دخملم گواهینامه رانندگیش گرفته نشسته پشت فرمون

داره عشق وحال میکنه

 

 

قشنگ ژست گرفتم ریحان و ماشین

 

 

نه فکر کنم اینجا بهتر شدم آخه یه کوچولو خندیدم خوشکلتر شدم

 

 

÷

اینجام که دارم داد میزنم  مسافر سوار کنم مثل اینکه یکی پیدا شده

بله آقا پارسا به به آشنا هم در اومد از اقوام باباییم هستن

 

 

تو این عکسم از رانندگی خسته شدم رو تاب نشستم  خستگی در کنم

 

 

اینجام تلاش میکنم از روروئکم برم بالا

 

 

هرچی تلاش کردم نتونستم برم بالای روروئک

رفتم زیر روروئک های های های اینجا آب و هوا خیلی بهتره ها

 

 

اینجام کلا بیخیال ماشین و روروئک شدم

و زدم به آواز و دست زدن و عشق و حال

 

 

این کارها آخر عاقبت نداره بهتره برم باحجاب بشم

خیلی بهتره

 

 

نه بابا هیچی مثل خواب نمیشه

بگیرم بخوابم که هیچی مثل خواب فاز نمیده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)