یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان و دیگ و کفگیر ملاقه

1392/6/23 21:32
نویسنده : مامانی
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به دوستان گلم

حالتون خوبه دماغاتون چاقه

نی نی های خوشملتون خوب خوبن

انشاالله که خودتون و نی نی هاتون همیشه خوب و خوش و سلامت باشین

اندر احوالات ریحان شیطون بلای من بخواین

مثل همیشه خیلی ناقلا و شیطون شده عاشق دنبال بازی و دالی بازیه

مخصوصا جاهایی که میدونه نباید بره اولش آروم آروم میره و بعد که میبینه میرم طرفش

که نگذارم بره به سرعت برق و باد میره و ذوق میکنه که مثلا داره از دستم فرار میکنه

از دندوناشم بگم که 2تا از دندونای بالاش قشنگ مشخص شده

از غذاخوردنش هم بگم که عاشق ماسته و به اسم ماست غذاش هم بهش میدم عزیز دلم

قربونش برم خیلی ناز و ملوس و خواستنی شده و هرجا که میره هزارتا خاطرخواه پیدا میکنه

میوه هم خیلی دوست داره مخصوصا انگور و هندوانه و هلو و کلا میوه های متفاوت

و منم مجبورم یک کم بهش بدم

خب از هرچه بگذریم عکس ریحان خوشتر است مخصوصا عکسایی که من با زحمت از دخمل نازم میگیرم

آخه میدونید من عاشق عکس و عکاسی هستم و چه کسی بهتر از جیگرطلام

آخه معصومیتی که بچه داره هیچکس دیگه نداره

و عاشق ژست ها و حالتهای ساده بچه ها و مخصوصا ریحان خودم هستم

این عکسام که میگذارم عکس ریحان با دیگ و کفگیر ملاقه

و یه سری عکس دیگه

دوست دارم ببینید و نظر بدید که به نظرتون عکسام چه جوری شده

 

 


 بقیه عکسای خوشکل خانومم رو در ادامه مطلب ببینید

سلام دوستان توشولوی خودم

دیدید که مامانم رسما اعتراف کرد که عاشق عکس گرفتن مخصوصا سوژه کردن من

تو این عکسم میبینید لختم کرده با دیگ ازم عکس گرفته

 

 

اوووووووووووف انگار کفگیر داغ شده ها

 

 

نه بابا کفگیر داغ نیست دیگ داغه اوووووووووووف جیزه

 

 

اینجام که خط قرینه صورتم با این کفگیر نشون دادم قشنگ وسط وسط

 

 

این انگور فکر کنم رسیده و خوشمزه و آبداره

لطفا از همین انگور بهم بده

 

 

موزشم انگار بد نیستا هاهاها

 

 

تو این عکسام با لباسی که مامان بزرگ مامانی برام بافته عکس گرفتم

لباساش خیلی خوشکله و بهم میاد

البته الان مامانبزرگ مریضه انشاالله که خدا شفاش بده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آلما
24 شهریور 92 15:27
عالیهممانی نکنه رشته تون عکاسی بوده


نه عزیزم رشتم عکاسی نبوده ولی عاشق عکاسی مخصوصاعکس بچه وبه خصوص ریحان خودم هستم البته آلماجونم باشه عکسش میگیرم