یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

شباهت ریحان و بابایی

1392/7/7 13:11
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید:

زندگی چیست؟؟؟

پدرش ازسر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !!!!

پدرش داد جواب :

بوسه گرم تو بر گونه من

دخترک خنده بر آورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت:

پدر....عشق اگر بوسه بود....

بوسه هایم همه تقدیم تو باد

 

سلام دوستان گلم

خوب و خوش و سلامتین

از احوالات ریحان من بپرسین

میگم خیلی شیطون اما شیرین و دوست داشتنی شده

از کارهای جدیدش بگم که مدت ایستادنش خیلی زیاد شده

و همزمان که می ایسته نانای میکنه دست دسی میکنه

قر به کمرش میده و بعد از این همه کار یک یا دو قدم برمیداره  میخوره زمین

قربونش برم دیگه واقعا بزرگ شده

فکر کنم همین روزاست که دخمل شیطون بلام

بتونه قدماشو محکمتر برداره و زمین خوردناش کمتر بشه و بتونه قشنگ راه بره

و البته شیطونیاش چند برابر بشه

دیگه از حرف زدناش و دایره لغاتش بگم که

وقتی شعر ببعی میگه؟؟؟؟؟ رو میخونیم سریع صدای ببعی در میاره و میگه بع بع

دیگه اینکه نکن خیلی بامزه میگه و میگه نکن و بهتر بگم نقن میگه

دیگه نانای کردن خیلی ریتمیک انجام میده و با همه اعضا و جوارح بدنش قر میده

قربونش برم از حالا اینقدر حرفه ای کار میکنه حتی با صدای سینی و قابلمه نانای میکنه

نمیدونم چرا ولی چند روزیه که تو سرش میزنه و اینقدر ذوق میکنه از این کار خودش

البته فکر کنم بیشتر به قول بابایی برای جلب توجه اینکار میکنه

البته من یه خورده میترسم آخه میترسم شاید اینکار ادامه بده آخه محکم میزنه تو سرش

حتی بعضی وقتها با چیزهایی که تو دستشه میزنه تو سر مبارک

و همزمان خودش از اینکار خودش ذوق میکنه و میخنده و نگاه میکنه

ببینه که عکس العمل بقیه چیه

از غذا و تغذیه اش بگم

که خدا رو شکر خیلی خوب شده

و به غیر از سوپ و تخم مرغ و ماست

کته ماهیچه ماش پلو و عدس پلو با ماهیچه بهش میدم

البته مثل سوپ دوست نداره چون سفت تره و احتیاج به جویدن داره

و شمام همچین تنبل حوصله جویدن نداری

ولی خب با ماست بهش میدم میخوره

عاشق میوه شده مخصوصا هلو انگور و سیب

خب برای امروز بسه

برای این پست میخام چند تا عکس از بابا جون ریحانه بگذارم

آخه از قدیم میگفتن دختر به باباش میره

ریحان منم همه میگن شبیه بابا جونشه

میخام نظر بدید بگید واقعا شبیه باباجونی هست


که البته اینم عکس خودم و خاله نسیمه

یه شباهتهایی هم به خودم داره خوشحال میشم نظرتون بدونم

 

بقیه عکسهای باباجونی رو  در ادامه مطلب ببینید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اسما
8 مهر 92 22:16
به نظرمن ترکیبی از مامان وباباشه هم شبیه بابایی هم شبیه مامانی
محیا مامان دینا
14 مهر 92 16:19
به نظر من بیشتر شبیه بابا هستی کوچولو