یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

جینجیل عمه و جوجوی عمو

1392/2/30 12:23
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری






دخمل کوچولوی من غیر از اینکه زندگی دو نفره من و باباش شیرین کرده به خونه آقا جون و مامان جونشم رونق داده و برای اونام خیلی عزیزه


و به قول خودشون جینجیل عمه و جوجوی عمو مجیدشه
یک عمو فسقلم داره که اونم خیلی دوستش داره

البته این دوست داشتن دو طرفه هستش و وروجک منم وقتی اونها رو می بینه خیلی ذوق می کنه


و دوست داره باهاش بازی کنن و باهاشون حرف می زنه

البته اینم بگم که مامان بابای خودم چون نزدیکم نیستن دیر به دیر می بیننش ولی برای اونام خیلی عزیزه

و مرتب سراغش می گیرن که چه کار جدیدی می کنه و خیلی ابراز دلتنگی می کنن


ریحان جان مامان خیلی دوستت دارم و به وجودت افتخار می کنم تو برای من خیلی عزیزی

بوسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)