یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان جان و محمد امین خان

1392/8/8 20:47
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

خیلی دلم برای همه همتون تنگ شده بود

بالاخره دیشب با آقا جون و مامان جون ریحانه از یزد برگشتیم

و الان فرصت پیدا کردم که بیام به وبلاگم سر بزنم

مرسی که نظرهای قشنگتون دادین

این مدت که نبودم اتفاقات زیادی افتاده بود که چند تا از اون ها رو تو پست قبلی نوشتم

ریحان عزیزم واقعا دوست داشتنی و خوردنی شده

یزد همه دوستش داشتن و شیرین کاریهاش زبونزد شده بود

قربونش برم دیگه همه بیشتر از خودم دخملم تحویل میگیرن

قربونت برم تعداد قدمهات خیلی زیاد شده ولی بازم میخوری زمین

و هنوز نمیتونی کاملا مستقل راه بری

دیگه اینکه تا صدای تلفن میاد به شکل خیلی بامزه میگی الو کیه؟؟؟؟؟؟؟چیه؟؟؟؟؟؟

و مرتب این کلمات رو تکرار میکنی و شدی سوژه خنده

و به خاطر همین من هم مرتب شماره خونه رو میگیرم تا شیرین کاریهات ببینم

یه چند تا عکس از دخمل قشنگم ومحمدامین( نی نی خاله فاطمه) میگذارم

 

 

این عکسم مربوط به آقا محمد امین خان ریزه میزه هست

قربونش برم دلم براش تنگ شده که تو این عکس 8 روزش بوده

 

 

 

توی این چند تا عکس دخملی لباس محمد امین خان پوشیده

خیلی بهش میاد و مثل پسرها شده

 

اینجا محمد امین به خاطر زردی که داشت 2 روز بیمارستان بستری شد

و کوچولو موچولوی خاله خیلی اذیت شد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اسما
10 آبان 92 14:46
قدم پسرکوچولومبارک باشههزارماشالا به ریحان خوشگلم قربونت برم که انقدرشیطونی