یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحانم 11 ماهگیت و روییدن ششمین مروارید خوشکلت مبارک

1392/8/27 16:14
نویسنده : مامانی
379 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com happy-birthday gif gif 08.gif

 

 

 

روزها ميگذرند و ماهها مي آيند...

روزهاي يك رقمي، روزهاي دو رقمي، ماههاي يك رقمي و ماههاي دو رقمي...

اعداد در بودن تو معنا مي يابند و هر روز كه مي گذرد،

شهد زندگيمان با تو شيرين تر ميشود.

زيبايم... امروز كه بگذرد یازده ماه است كه تو را داشته ام

یازده ماهگي ات مبارك عشق دلنشين پاییزیم !

 

سلام دوستان عزیزم


امروز اومدم از ریحانم بنویسم


یرای تویی که قلبت پـاک است…


برای تو می نویسم……..


برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست…


برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست…


برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست… 


برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد…

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است…

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی…
 
برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی…
 
برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است …

برای تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است….

برای تویی که قلبت پـاک است…

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است…

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است…

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است……….
 
دوستت دارم تا ……..!
 
نه…!

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد
 
کوچولوی قشنگم بی حد و مرز دوستت دارم....

Gifs Animés je taime 71
 
سلام دخمل قشنگ خودم
اگه بگم خوب و خوش و سلامتی
دروغ گفتم
آخه چند روزه سرمای بدی خوردی
و دیشبم تب شدیدی داشتی
دکتر برات سیتریزن و قطره بینی و استامینوفن و تتراسایکلین نوشت
اصلا علاقه ای به خوردن داروهات نداری و امروز صبح هم که بهت دادم استفراغ کردی
راستی چند روز تعطیلی هم رفته بودیم یزد
اونجا خیلی بازیگوشی کردی
و با شیرین کاریهات واقعا دل همه رو بردی
حیف که زود تموم شد
جونم براتون بگه از مهمترین اتفاقات این چند روزه که دیروز دیدم ششمین مروارید خوشکلت هم
هم زمان با یازده ماهه شدنت خودنمایی میکنه
مبارکت باشه عزیز دلم

 

اندر احوالات و کارهای جدیدت بگم
که تقریبا مفهوم همه چیزها رو میفهمی
مثلا بهت میگم کلاه یا جوراب یا توپت بده مامانی میاری میدی بهم
چند روز پیشم سوئیچ ماشین برداشتی و گفتی دد غان غان
قربونت برم اینقدر از این کارت ذوق زده شدم
آخه از کجا میدونی سوئیچ برای ددر
وقتی هم که سوار ماشین میشی دوست داری فرمون ماشین دست بگیری
برف پاک کن بزنی بوق بزنی و کلی از کار خودت ذوق میکنی
قربونت برم عزیز دلم
راستی یادم رفته بود بگم بای بای هم قشنگ میکنی
و با این کارت قند تو دلم آب میکنی
همینجور هم که گفتم شیطونیات هم با راه رفتنت چند برابر شده
انشاالله خدا همیشه حفظت کنه عزیز دلم
 
 
 










 
ممنون که عکسهام و نگاه کردین
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا عمهء سروش
2 آذر 92 23:42
مبارک باشه عزیزم، انشالا 150 سالگیت رو جشن بگیری.دندون جدیدت هم مبارکت باشه
زهرا عمهء سروش
5 آذر 92 21:43
مفتخرم بهتون خبر بدم که ما لینکتون کردیم
مامان آلما
13 آذر 92 14:10
مبارک باشه راستی پست جدید دارم