یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

وااااااااای خدا چقدر دندون

1392/12/26 23:09
نویسنده : مامانی
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

اول به دوستای گلم خوب و خوشین

بعدم به دخمل عزیز تر از جانم

توی این چند روز که نیومدم اینقدر کارهای جدید یاد گرفتی که نمی دونم از کدومش بگم

اول از همه از دندونات بگم که

باورم نمیشه سه تا از دندونای خوشگلت همزمان با هم روز 28 بهمن در اومدن

پایین سمت چپ

و بالا و پایین سمت راست که البته همون دندونای پای چشمته

مبارکت باشه عزیز دلم

الان دیگه شما کوچولوی من صاحب دوازده تا دندون خوشکل شدی فرشته من

خوب از کارهای جدیدت بگم

1 وقتی کسی خواب باشه ما هم داشته باشیم حرف بزنیم

اشاره میکنی به اون طرف و دو تا انگشت کوچولوت میگذاری رو بینی مبارک

و مرتب میگی هیس

قربونت برم که اینقدر نفس شدی عزیز دلم

دیگه اینکه اگه یک چیزی بخوای سرت به پایین تکون میدی

و به شکل خیلی بامزه میگی میخام

و اگه نخوای میگی نمیخوام

جونم براتون بگه ادای نماز خوندن به شکل خیلی بامزه انجام میدی

و مهر میگذاری جلوت و دهانت مرتب باز و بسته میکنی و مثلا داری نماز میخونی

بعدم میری سجده خیلی جیگر میشی دخمل مومنم

بعضی وقتام یک تیکه پارچه یا لباس میندازی رو سرت که مثلا چادره و به سجده میری

و میگی الله اکبر واقعا ناز میشی

فرق کتاب دعا و بقیه کتابها رو میدونی و وقتی کتاب دعا برمیداری

به شکل بامزه از خودت صدا در میاری که مثلا داری میخونی

با تسبیحم همین کار میکنی

کوچولوی قشنگم

راستی یک کار خیلی جالب که انجام میدی اینه که دمپایی و کفشات به شکل درست میپوشی

و تشخیص میدی که چه جوری باید کفشات بپوشی دخمل باهوشم

از تعویض پوشکت خیلی بدت میاد و مرتب فرار میکنی که عوضت نکنم

و مرتب هم میگی اوف اوف و کلا از پوشک نفرت داری

خدا رحم کنه چند ماه دیگه که هوا گرم میشه

 یه چندتا کار دیگه هم کردی عزیز دلم که در حد سنت نیست مثلا

 

موچین با آیینه برداشتی و موچین به ابروهات میمالیدی 

خیلی برای این کارها زوده دخمل قرتی من

دیگه اینکه تا یک تیکه نخ پیدا میکنی به جای نخ دندون ازش استفاده میکنی

و میکشی بین دندونات

و بعد هم به انگشت شست پات میبندی اون سر نخ هم میمالی مثلا به سبیلات

نمی دونم والا اینا رو دیگه از کجا یاد گرفتی

دیگه از شیرین کاریهات بگم که هرجا بخوای بشینی میگی بشین بشین

و دنده عقب میری و

مثلا روی پای من مینشینی

به غیر از موبایل وسایل همه رو میشناسی و به نام اون طرف صدا میزنی

به جوجو هم میگی دودو و بوسش میکنی و خیلی دوستش داری

عزیز دلم کلا خیلی فیلم شدی و دوست دارم فقط و فقط بشینم

و نگاهت کنم دخمل معصوم و خوشکلم

راستی یه سوپرایز هم دارم که توی پست بعدی میفهمید

منتظر باشید

راستی همسایه مامان جونی از کویت برات چادر عربی سوغاتی آورده بود

سرت کردم خیلی بهت میومد اینم عکساش

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)
راستی این دستبند خوشکل هم وقتی به دنیا اومده بودی آقا جون (بابای بابایی)
برات آورده بود
دستشون درد نکنه


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:33
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامانی
پاسخ
سال نو مبارک
مامان سونیا
28 اسفند 92 16:21
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
مامانی
پاسخ
این عید بر همه نی نی وبلاگی ها مبارک