یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

شیرین کاریهای ریحان عزیزم

1393/2/16 16:25
نویسنده : مامانی
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی بهاری به همه دوستان خوبم

و سلام به ریحان عزیزم

 

نفس مامان

مینویسم سرشار از عشق

برای تویی که همیشه

تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی...

برای تو که بخوانی و بدانی که

دوست داشتنت در من بی انتهاست........

 

 

جیگر طلای من

توی این پست هم مثل پستهای قبلی میخوام بگم خیلی بزرگ شدی

و شیرین کاریهات و صحبتات خیلی شیرین و دوست داشتنی تر شده

از شیرین کاریهات بگم که

جدیدا یاد گرفتی وضو بگیری و صدای اذان که میشنوی میگی الله اکبر و

وضو میگیری و دستات به شکل خیلی بامزه به هم میمالی و بعد هم میشینی

و دستای خوشکلت به پاهات میکشی

و مثلا داری مسح میکشی و وقتی میگم برای مامان وضو بگیر

میای دستای کوچولوت به پاهام میمالی و مثلا داری برام وضو میگیری

قربونت برم که اینقدر باهوشی

دیگه اینکه معنی گرم و سرد خیلی خوب میفهمی

و هرچیز گرم و سردی تشخیص میدی

و اگه سرد باشه میگی اخه(یخه) و اگه گرم باشه میگی داخه(داغه)

آخه من این چیزها رو اصلا یادت ندادم واقعا نمیدونم از کجا یاد گرفتی عزیز دلم

عاشق گربه هستی و به گربه میگی نازی و تا میبینیش میری طرفش و میگی نازی بیاf260828_04

مرسی هم به دایره لغاتت اضافه شده

و به جز ممنون از مرسی هم استفاده میکنی دخمل باتربیت خودم

از شیرین کاریهای جدیدت بگم یک شب که خیلی بی تابی میکردی

و خوابت نمیبرد و بغل مامان جون بودی

من تو آشپزخونه داشتم آب نمک غرغره میکردم نمیدونم

آخه تو اون وضعیت چه جوری دیدی و یاد گرفتی

فردا صبحش که آب بهت دادم بخوری شروع کردی به غرغره کردن

و از این کار خودت حسابی ذوق زده شده بودی

آخه عزیز دلم نمیدونم چه جوری حواست به همه اطراف هست

دیگه اینکه تا یک تیکه دستمال پیدا میکنی برمیداری

و به در و دیوار میکشی و مثلا داری نظافت میکنی

دخمل تمیز خودم

راستی عید یک النگوی خوشکل برات خریدم که بعدا عکسش برات میگذارم

وقتی دستت میکنم اینقدر ذوق میکنی و میری به همه نشون میدی و میگی آآآآآآآآ یعنی نگاه النگوم کنید

راستی کار باهمه لوازم آرایش یاد گرفتی از رژ گونه گرفته تا رژ لب و خط لب

 

 

به خدا من یادت ندادم

و حتی وقتی یه مداد رنگی پیدا میکنی

به جای خط لب به لبای خوشکلت میکشی عزیز دل مامان

تو این عکسم رژ لب برداشتی و ادامه ماجرا

 

جونم براتون بگه مثل مامانت عاشق نقاشی کشیدنی و وقتی دفتر یا خودکار پیدا میکنی

میگی چش دو ابرو یعنی برات نقاشی بکشمtotalgifs.com crianca gif gif crianca5.gif

و بعد از چند دقیقه هم به جای دفتر روی دست و پاهات نقاشی میکشی

یک کار جدید هم که امروز یاد گرفتی این بود

که عاشق لم دادن جلوی تلویزیون و بازی با کنترلش هستی

و امروز دیدم کنترل کار نکرد و کنترل برداشتی و به پاهات میزدی که مثلا کار بکنه

همونجورمثل کوچیکیهات ماهی میشی و تامیگیم ماهی شو

با مهارت کامل خودتو این شکلی میکنیخندهخنده

دیگه اینکه به مگس میگی مدس و

تا مگس میبینی با مگس کش میفتی به جونش و اینقدر به زمین

میزنی که مثلا بکشیش

راستی یک کار بامزه دیگه هم انجام دادی داشتم ازت عکس میگرفتم

یک دفعه شارژ گوشی تموم شد

گفتم آخ شارژش تموم شد و من بدون اینکه چیزی بهت بگم

رفتی شارژر پیدا کردی و برام آوردی

نمیدونم در مقابل این رفتارهات چه عکس العملی نشون بدم

فقط تا زنده ام خدای بزرگ شکر میکنم به خاطر وجود تو

تویی که همه وجود منی و واقعا برای همه ناز و دوست داشتنی هستی

قربونت برم که همه کارهامون تقلید میکنی و میخوای مثل آدم بزرگها رفتار کنی

فقط این بدون

دخمل کوچولوی خودم

تا کوچیکی و بچه هستی بچگی کن و نمیخواد مثل بزرگها رفتار کنی

بزرگ که شدی به اجبار باید مثل بزرگها رفتار کنی

این قسمت روزگاره

خیلی دوستت دارم عزیز کوچولوی خودم

 

 


 

پسندها (2)

نظرات (0)