یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

پدر؛ ترجمه علی علیه‏السلام

1393/2/22 12:24
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

پدر عزیزم

 می‏خواستم درباره ‏ات بنویسم؛

گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است.

گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است.

خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.

آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی،

تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛

و این‏گونه بود که علی علیه‏السلام ، نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی علیه‏السلام .

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری.

 

کارت پستال ,کارت پستال روز مرد ,کارت پستال روز پدر ,کارت پستال روز پدر 93

پدر جان

اکنون که ازشما و از خانواده دورم

و به رسم تقدیر دور از شما زندگی میکنم

 بیشتر قدر لحظات با هم بودن را میدانم

انشالله همیشه سالم و سلامت باشید

همسر عزیزم

باش و با بودنت باعث بودن من باش

روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .

zn4 زیباترین جمله های روز زن

 

پسندها (8)

نظرات (1)

madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 21:47
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
مامانی
پاسخ