یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

عروسک قشنگم

1393/2/15 16:23
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

آهسته فتح کرده ای با چشمانت

هر آنچه داشته ام را

حالا ...

تمام جهان من مستعمره توست

 

ریحان من

دوست داشتنت

بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند

و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هرچیز در دنیا دوست دارم

 

نفس من

امروز نزدیک به یک ساله که این وبلاگ فقط برای تو دخمل خوشکلم درست کردم

با خنده هات خندیدم

و با گریه هات ناراحت شدم

و سعی کردم اکثر کارها و البته شیرین کاریهات توی وبلاگت بنویسم

تا بمونه و ببینی که عاشقتم و روز به روز عشقم بهت بیشتر میشه

ممنون که با چشمهای خوشکلتون وبلاگمون همراهی کردین

پسندها (3)

نظرات (9)

ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 14:32
سلام عزیزم خیلی ممنون ریحان جان رو از طرف من ببوس
مامانی
پاسخ
سلام خانوم چشم حتما
شهناز جون
15 اردیبهشت 93 14:51
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامانی
پاسخ
عزیزم لطف دارین پسر خودتم خیلی نازه
مامان حدیث
17 اردیبهشت 93 18:32
سلام نازی ریحان جون چقدر نازی خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون چشمای نازتون قشنگ میبینه
مامان حدیث
17 اردیبهشت 93 18:41
مامانش اسپند دود کنی هاااااااااااااااااااااا حتما
مامانی
پاسخ
چشم حتما عزیزم
کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 14:38
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
madarkhanomi
19 اردیبهشت 93 13:49
سلام وب خوبی داری ماشاله ریحان جون، خدا حفظت کنه عززززیزم
مامانی
پاسخ
سلام مادرخانومی مرسی عزیزم که با چشمای قشنگت وب منو میبینی
madarkhanomi
19 اردیبهشت 93 16:21
با افتخار لینک شدین دوست عزیز
مامانی
پاسخ
زهرا عمه سروش
19 اردیبهشت 93 23:45
قربونت برم، انشالا همیشه سالم و سرحال باشی ریحان جون
مامانی
پاسخ
مرسی عمه خانوم فدات
m0zhde
22 اردیبهشت 93 16:11
dokhtare nazi dari khoda negah dare
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم انشالله مهراد کوچولو هم زود زود سالم و سلامت دنیا بیاد