یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

17 ماهگی نفس مامان

1393/2/27 16:40
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرک لطیف من؛ناز دردانه ی 17 ماهه من :

شیرین زبانی های این روزهایت را چگونه بنویسم که حق مطلب را ادا کند؟
که وقتی می گویم جز خوردن و مچاله کردنت راهی نیست، بفهمی که حقیقتا" راهی نیست!!
باید بزرگ شوی، خودت ببینی و بشنوی!

حتــــم دارم روزی که این نوشته ها را می خوانی ؛
لبخند ملیحی بر لبانت نقش بسته ...

لبخندی از سر شوق ، از خاطرات خوش کودکی .
لبخندی از روزهای اول شیرین زبانیهایت...

که برایت باور نکردنیست این گونه بودنت را ، این گونه کوچک و تازه کار بودنت را !

totalgifs.com love gif gif 24.gif
عزیز بی همتای من ؛

فردا ، تو می خوانی و تصور می کنی و لبخند می زنی ،
امروز ، من می نویسم و تصور می کنم و لبخند می زنم ...

دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرکم :

من خدا را به بهترین نام هایش قسم دادم ؛
برای خوشبختی تو ...
 
خوب باش مادر ...

17 ماهگیت مبارک همه وجود من

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

آرام جانم!

این روزهاکلمات همچون دُر از دهان پاکت بیرون می آیندورنگ می دهند

به روزانه های من

بگذار تا زین پس برایت بنویسمشان,بلکه یادم نرود جابه جا گفتن اصواتت

را پس و پیش گفتن حروفت را.بنویسمشان تا یادم بماند.....

آن روزی که متنی را میخوانی ,بلند,رسا ,شیوا..  شاهزاده کوچک من

یادم بماند این قصه از کجا شروع شد.

البته تا اونجایی که یادم میاد برات مینویسم عزیز دلم

خرما---اما   totalgifs.com pixels gif gif 148.gifعددها رو هم یک دو سه رو میگی بعدش هم میگی نه ده totalgifs.com pixels gif gif 148.gif

لاک---لاتtotalgifs.com pixels gif gif 148.gifنجمه---نجهtotalgifs.com pixels gif gif 148.gif

 هیس خوابیده---هیس آبیده(البته با اشاره به طرف و انگشت گذاشتن روی بینی مبارک)     

عمو مهدی---عمو مهدی      totalgifs.com pixels gif gif 148.gif    عمو مجید---عمو مجید       totalgifs.com pixels gif gif 148.gif    مامان---مامان

نرگس---نتس(در بعضی مواقع که کارم داری اسمم صدا میزنی)     totalgifs.com pixels gif gif 148.gif لب تاپ---تپ تاپ   

  آب بازی---آب بیزیtotalgifs.com pixels gif gif 148.gif عمه---عمه  totalgifs.com pixels gif gif 148.gif        بابا---باباtotalgifs.com pixels gif gif 148.gifناخن---ناخوtotalgifs.com pixels gif gif 148.gif

موتور و دوچرخه---چخه(خیلی هم علاقه داری و التماس میکنی که سوارت کنن) totalgifs.com pixels gif gif 148.gif

نسرین---نسین   totalgifs.com pixels gif gif 148.gif آقا---آقا    totalgifs.com pixels gif gif 148.gif      سوسک---توسک  totalgifs.com pixels gif gif 148.gif   لالا---لالا   totalgifs.com pixels gif gif 148.gif

موز---موس     totalgifs.com pixels gif gif 148.gif   ماست---ماسtotalgifs.com pixels gif gif 148.gifسلام--تلام totalgifs.com pixels gif gif 148.gifتوت--توت

فعلها رو هم کمی به کار میبری

مثلا totalgifs.com pixels gif gif 148.gif بده  میخام نمیخام در بیار همه رو خیلی قشنگ تلفظ میکنیtotalgifs.com pixels gif gif 148.gif

از شیرین کاریهای جدیدت هم بگم که

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif مثل همیشه عاشق آب بازی هستی و خونه مامان جونی

تو حیاطشون همیشه یک لگن پر آب هست یک روز که تو حیاط داشتی بازی میکردی

دویدی به سمت لگن و با لباس شلوار نشستی داخل لگن و دیگه با بدبختی از لگن بیرونت آوردیم

دیگه فقط منتظری در باز باشه و بری طرف حیاط

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif یک روز عصرم که همه خواب بودن شما خانم خانوما از خواب بیدار شده بودی

و در حیاط باز بوده

رفتی از پله ها پایین و داخل لگن نشسته بودی و به تنهایی آب بازی میکردی

خیلی از کارت شوکه شده عزیزکم

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif دیگه اینکه یک بار آب افتاده بود توی حلقت خودت با دستای کوچولوی خوشکلت میزدی

به پشت گردنت که مثلا خوب بشی نفس من

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif دیگه اینکه برای خودت لالایی میخونی

و دست میزنی روی سینه خودت لالایی میخونی و خودت خواب میکنی

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif آمار همه چیز هم داری هرچیزی که تو خونه دنبالش میگردیم

اگه دیده باشی قبلش سریع یادت میاد و میری میاریش

مثلا چند تا از خونه بازیهات انداخته بودی زیر گاز و من دیدم کمه بهت گفتم کجاست

دویدی به سمت آشپزخانه

و سعی میکردی از زیر گاز درشون بیاری

یا مثلا مگس کش گم شده بود بهت گفتیم کجاست رفتی از زیر مبل آوردیش

totalgifs.com pixels gif gif 148.gif هرکسی هم که خوابیده باشه بهش اشاره میکنی و میگی هیس آبیده

قربونت برم عزیز دلم که اینقدر باهوشی و حواست به همه چیز هست

totalgifs.com pixels gif gif 148.gifتا تلفن زنگ میخوره گوشی برمیداری

و میگی الو بعد هم از خودت با آب و تاب چیزایی میگی که من نمیدونم چیهtotalgifs.com pixels gif gif 148.gif

راستی امروز دقیقا یک سال از وبلاگ نویسی من میگذره و به قولی تولد یک سالگی وبلاگته

عزیز دلم

پس یک ساله شدن وبلاگت هم مبارکGifs Animés gateaux anniversaire 3

و آخرین خبری که دارم چند روز پیش 13 و 14 دندونت هم دوباره خودنمایی کرد

ولی ایندفعه خدا را شکر اذیت نکرد به طوری که اصلا متوجه در اومدن دندونات نشدم

مبارکت باشه خوشکلم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (4)

نظرات (0)