یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

آب تنی در یک روز گرم بهاری

1393/2/27 17:49
نویسنده : مامانی
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب خودم

و سلامی بهاری به دخمل شیرین عسل خودم

امروز فعال شدم و تصمیم گرفتم توی یک روز دو بار آپ بشم

همونطور که قبلا هم گفته بودم دخمل شیطون بلای من

عاشق آب بازیه و منتظر فرصته تا بپره توی حیاط

آب باز کنه و بپره توی لگن آب و به قول خودش آب بیزی کنه

گفتم با تصویر بهتون نشون بدم تا

ببینید من از دست این دخمل شیطون خودم چی میکشمخندونکچشمک

اول از همه آب اندازه میکنی تا میزان گرمی و سردی آب اندازه باشهزیبا

 

این هم از نمای بالای شما جیجل طلای من

تو این عکسم معلومه چه جوری با بدبختی خودت توی لگن به این کوچیکی جادادیخسته

اینجام عزیز دلم داری با چشمات التماس میکنی که بگذار بازم آب بازی کنم

 

یک سری دیگه هم عکس برای زمانیه

که شما عشق کوچولوی من میخای از مبل بالا بری

اول ازهمه تصمیم به این کار میگیری

 

بعد هم به شکل خیلی بامزه میگی بیشین بیشین

و یا علی شروع میکنی به بالا رفتن

بعد هم نمیدونم کجات درد گرفت شروع کردی به اه کردن

آخه تا جاییت درد میگیره حالا به هر دلیلی که باشه اونو اه میکنی

حالا ممکنه در و دیوار باشه ممکنه دست من باشه

که به طور اتفاقی بهتون اصابت کرده باشهگیج

راستی یک خاطره جالب هم در مورد اه کردن بگم تا یادم نرفته

دیشب برای خرید به پاساژ رفته بودیم ریحانم هم که مثل همیشه یک ذره آروم و قرار نداری

و همش میخوای راه بری و بدون اینکه به عقب نگاه کنی فقط به حالت دو میری

مثل همیشه داشتی میدویدی که یکدفعه یکی از مغاره ها که درش کاملا شیشه ای بود

و تعطیل بود  با سرعت رفتی طرفش و فکر نکردی که این ممکنه شیشه باشه

خداییش بد صدا داد و خیلی بد خوردی به شیشه اولش کمی گریه کردی

بعد هم به شیشه میزدی و میگفتی اه اه

الهی برات بمیرم که اینقدر مظلومی عزیز دل منتعجب

 

اینجا هم که پیروزمندانه خان وار به مبل لم دادی و احساس غرور میکنی

 

و از این  کار خودت خیلی خوشحالی

 


 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان زری
30 اردیبهشت 93 0:17
سلام خوش بحالت ریحانه جون آبازی اونم تو حیاط منطقه ما هنوز هوا سرده بخاری روشنه هنوز نمی شه از این کیفا کرد
مامانی
پاسخ
واااااااای خوش به حالتون سرما بهتر از گرماست اینجا بدون کولر یعنی میمیریم
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:21
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
مامانی
پاسخ
مثل همیشه خیلی زیبا لذت بردم
عمه سارا
2 خرداد 93 16:03
سلام مامان ریحانه خانوم دختر نازی دارین من شمارو لینک کردم شما هم همین کارو بکنین و به وبلاگ دوقلو های افسانه ای سر بزنید. نظر هم یادتون نره. با تشکر
مامانی
پاسخ
چشم حتما عزیزم با افتخار این کار میکنم ممنون[لطف دارین چشمک]
madarkhanomi
2 خرداد 93 20:19
لطفا یه سر بهم بزن و توی نظر سنجی شرکت کن.مرررسی
مامانی
پاسخ
باشه عزیزم حتما
مامان مهلا
5 خرداد 93 8:48
چه حالی کرده با آب تنی منم حیاط میخووووووووووواااااااااااااااااااام
مامانی
پاسخ
آره عزیزم کلا با حیاط و آب بازی دنیایی داره دخملم
امید
10 تیر 93 15:08
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php