یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

بیست و یک ماهه شدن ریحان عزیزم

1393/6/27 18:12
نویسنده : مامانی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم

و سلام به دخمل کوچولوی خودم که تو این روزها دیگه نمیتونم بهت بگم کوچولو

چون واقعا بزرگ شدی و تقریبا اکثر کلمه ها رو میدونی و خیلی خوشکل بیان میکنی

و بعضی وقتها هم جمله های دو و سه کلمه ای به کار میبری دختر شیرین خودمبوس

اول از همه بیست و یک ماهه شدنت بهت تبریک میگم عزیز دلمجشن

 

انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی نفس منجشن

روزهای آخر تابستون هم داره سپری میشه

و داریم به فصل زیبای پائیز

فصل قشنگی که شما دخمل زیبای خودم در اون فصل به دنیا اومدی نزدیک میشیم عزیز دلم

اگه بخوام از دایره لغاتت بگم واقعا زیاده و اکثرا وقتی در موقعیتش قرار میگیری

خیلی بامزه اون لغت به کار میبری که همه خانواده رو ذوق زده میکنی عزیز دلم

چند تا نمونه کوچیکش میگم

من چند بار واژه دوست دارم رو تکرار کردم دیدم خیلی خوشکل داری دوست دارم رو تکرار میکنیمحبت

وقتی ازت میپرسم دختر کی هستی?خندونک میگی بابا

وقتی ازت میپرسم این دختر خوشکل اسمش چیه میگی Neyhaneتشویق

چاقو(chaghooooooo)                کارت عابر بانک(آرت)یک موقعهایی هم (پول)

هندوانه (هنونه)          انار(اننا)       انگور(اننو)       

سیب(سیپ)               گوشی موبایل(دوشی)          شربت(شبت)

حوله(olle)                    قاشق(آشق)                      فاطمه(پاته)

دستشویی(دشویی)          

از شیرین کاریهات بگم که

بهم گفتی توپ اتاد (توپ افتاد) بهت گفتم کجاست دیدم میگی زیر نگاه کردم دیدم زیر شومینست

قربونت برم که همه چیز خیلی قشنگ بیان میکنیقه قهه

دیگه اینکه اعداد از یک تا شش خیلی بامزه میگی بعد هم میگی نه ده

اسم بابایی که رضا هست صدا کردم شما هم بعضی وقتها بابایی رو با ریضا صدا میکنی

و میگی ریضا بیامتفکر

عمو مجیدت رفته بود یزد گفتیم عمو مجید کو گفتی نیست گفتیم کجاست گفتی ازد(یزد)

نمیدونم دیگه از کجا فهمیدی که یزده عزیز دلمتعجب

دیگه اینکه روی من خیلی حساسی اگه کسی بگه مامان منه

شما سریع بهم میچسبی و میگی مامان منهخنده

جونم براتون بگه دیگه اینکه عمه خانومتون مرتب از آقاجونتون پول میخواد

یکبار بهتون گفتم آقا جون صدا کن گفتی آغاجووووووون پول کلی از این رفتارت خندیدیمقه قهه

دیگه اینکه مجلس گرم کن خوبی هستی عشق میکنی وقتی

بهت میگیم دست دستتشویق

همه رو با اسم صدا میکنی و میگی مامان دست بابا دست

آغا جوووون مامان جون در کل همه رو صدا میکنی و به شکل بامزه میگی دست دست

و انگشتت هم میکنی تو دهنت و مثلا سوت میزنی

و دور خودت میچرخی و شیرین کاری میکنی عسلکم

قربونت برم که اینقدر بامزه این کار انجام میدی

دیگه اینکه یک کاری که انجام میدم میگی آفرین و مثلا تشویقم میکنیبغل

در کل روزهای شیرینی رو با بودنت سپری میکنیم

و واقعا تک تک لحظه هام با بودن شما دخمل شیرینم خاطره هست

ز

این دختر خانوم خوشکل هم نرگس جون خواهر نسرین کوچولوی معروفه

دخملم بهش میگه آبجی جانخندونک

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله سارا
28 شهریور 93 14:11
وااای عزیزم چه دخمل نانازی بیست ویک ماهگیت مبارک همیشه شادباشی
مامانی
پاسخ
ممنون لطف داری
مامان بهار
29 شهریور 93 1:03
سلام دوست خوبم چه دخملت نانازشده من مرتب میام به وبلاگت سرمیزنم وبادیدن عکسهای نازدخملت لذت میبرم راستی بیست ویک ماهه شدنش هم بهت تبریک میگم خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری چشم حتمامزاحم میشم
مامان فاطمه
30 شهریور 93 16:21
سلام عزیزم.21 ماهگی خانوم گل مبارک...با اجازه لینکت کردم گلم خصوصی داری
مامانی
پاسخ
سلام قربونت عزیزم مرسی آره دارم
مامان آنیسا
31 شهریور 93 8:45
ایشالا که 120 ساله بشی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا120سالگی آنیساجون