یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

نفسم دو ساله شد...

1393/9/27 8:35
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

آهای...آهای...خبر...خبر...جشنجشنجشن  

ریحان من دو ساله شدParty smiley face

Party smiley face

روزی که به دنیا آمدی،من متولد شدم...

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم...

دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است

و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی...

گوشه دلم را روز به روز با نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم...

سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم...

بالاخره روز تولدت رسید..

به همین سادگی نازگلکم دو ساله شد ... 

البته برای من ساده نبود....

تو لحظه به لحظه این دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از دیدنت لذت بردم..

دخمل قشنگم 24 ماه از قشنگترین روزهای زندگیم رو باهات سپری کردم

وقتی به گذشته و به این دو سال فکر میکنم

واقعا سختیهای این مدتی که تو زندگیمون بودی اصلا یادم نمیاد

آخه همه سختیها با بودن شما دختر شیرین زبونم واقعا آسون میشه

و تحملش خیلی راحت میشه

دختر قشنگم

واقعا هرچه قدر خدا را به خاطر داشتن شما شکر کنم بازم کمه

آخه من لایق دونست و فرشته زیبایی چون شما رو به ما عطا کرد 

                                   

عزیز دل مامان دو سال پیش حدود ساعت 8:35 صبح بعد از تحمل چند ساعت درد شدید

پاهای شما فرشته کوچولو به این دنیا باز شد

و اون چشمهای خوشکلت به این دنیا باز کردی

و با صدای گریه ات خنده رو برامون ارمغان آوردی

کوچولوی 2 ساله من

در این مدتی که به زندگیمون وارد شدی شور و نشاط را برامون معنی کردی

با اولین خنده هات از ته دل خندیدم

و با اولین چهار دست و پا رفتنات و تاتی کردنهات  فهمیدم هنوز زندگی در جریانه 

الان هم با هر پیشرفت و شیرین زبونی که میکنی من به زندگی امیدوارتر و علاقه مندتر میکنی

دخمل شیرین زبون من حرفات و صحبتات خیلی عاقلانه تر و خانومتر شده

ضمیرهای مفرد رو خیلی خوب یادگرفتی

مثلا داشتی غذا میخوردی به نی نیت گفتی bah (غذا) شمام میخوای؟آرهBaby Babys

از کلمه بیبین(ببین) هم خیلی استفاده میکنی

مثلا گفتی مامان جون جوجو بیبین نیست رفته آب بخورهقه قهه

رفتی اتاق عمه خانومت داشته با لب تابش کار میکرده گفتی عمه درس میخونی؟آرهتعجب

یعنی کشته ی آره گفتنتم به قدری خوشکل میگی که میخوام درسته قورتت بدمبغل

مخصوصا وقتی میخوای جمله ات رو سوالی کنی

یا مثلا رفتی در باز کنی نتونستی باز کنی میگی در قفله؟آره؟کیلید(کلید) بده باز کنمخندونک

از علاقه هات بگم همچنان عاشق میوه هستی مخصوصا انار و لیمو

و هرکس هم بخوره میری شریکش میشی و میوه میخوریخوشمزه

تا تلوزیون سلام امام رضا رو پخش میکنه در هر شرایطی که باشی

سریع بلند میشی و دستت روی سینه ات میگذاری و لبهای خوشکلت تکون میدی

که مثلا داری سلام میدی قربونت برم مومنه خانوم منتشویق

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

و در آخر ریحان عزیزم آرزو دارم

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک

confetti4 confetti4confetti4confetti4confetti4confetti4

 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان نهال
27 آذر 93 8:38
سلام سلام خانوم خوشگل تولدت مبارک خوش به حال مامان و بابات که دخملی به لاین جیگری دارن چقدر تو نازی...
مامانی
پاسخ
مرسی مامان نهال لطف داری
عمه فروغ
27 آذر 93 16:55
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک تولدت مبارک عززیم ان شاا.. سال های سال با خوشی زندگی کنی و به هر آنچه آرزو داری برسی
مامانی
پاسخ
قربونت عمه جون انشاله
مهتاب مامان اشکان
27 آذر 93 23:12
سلام ريحانه جون خوشگلم.امروز تصادفي اومدم تو وبااگتون.وااااااي كه چه روز خوبي باهاتون آشنا شدم .گلكم تولدت مبارك.انشاءاله تولد 120 سالگيت خوشگلم.ميبوسمت با افتخار لينك شدي.خوشحال ميشم به ما هم سربزنيد.
مامانی
پاسخ
سلام مهتاب جون مرسی که به ماسر زدین وممنون ازمحبتت شماهم باافتخارلینک شدی
خاله شکوفه
28 آذر 93 6:50
تولدتولدتولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی چقدر دخمل نازی هستی شماریحانه خانوم خداحفظت کنه مامانی از طرف من یک ماچ آبدارش بکن
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم چشم حتما
مامان و بابا
28 آذر 93 7:46
به به چقدر خانوم شده ریحانه کوچولو تولد2سالگیت مبارک انشاله سالیان سال زیرسایه پدر ومادرت سالم وسلامت باشی
مامانی
پاسخ
ممنون مامانی وبابایی انشاله کوچولوی شماهم خداحفظش کنه
خاله نسیم
29 آذر 93 10:41
سلام سلام صد تا سلام هزار و سیصد تا سلام تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صد تا زنده باشی دوستت دارم خوشکل خاله امیدوارم تولد 120سالگیت رو ج جشن بگیرم خیلی دلم برات تنگ شده فدای شیرین زبونیات عسلکم
مامانی
پاسخ
سلام خاله نسیم ممنون دل ریحانم برات خیلی تنگ شده انشاله زود میبینیمتون
عمه فروغ
30 آذر 93 0:45
سلام عزیزم خوب هستید؟ ریحانه جون خوبه؟ ازتون یه خواهشی داشتم میشه به ما در جشن.اره نی نی وبلاگ رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
مامانی
پاسخ
چشم حتما
ناشناس
6 دی 93 18:32
عکس های دختر خوشکلتون را دیدم لطفا به بلاگ من هم سری بزنید و البته اگر دوست داشتید لینک کنید
مامانی
پاسخ
مرسی با افتخار لینک کردم
شبنم.س
21 دی 93 14:49
دیراومدم عزیزم تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ماهی رو هروقت ازآب بگیری تازه هست