یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

شیرین زبونیهای این روزهای عسلم...

1393/11/23 21:10
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

سلام همه وجود من

و سلام نازنین من

عزیز دل مامان میبخشید این روزها اصلا دستم به نوشتن نمیره

شما هم که هزار ماشاالله شیرین زبونی و بل بل زبونیهات بی نهایت شده

دختر قشنگم این روزها که داره میگذره استعدادت توی یادگیری همچنان بی نهایته

و من خوشحال از این همه استعداد و شرمنده از این همه تنبلی در یادگیری شما

نمیدونم ولی اصلا این روزها حوصله آموزش و بازی کردن با شما رو ندارم

از اتفاقات این مدتی که نبودم بگم

اول از همه در روز اول بهمن همزمان با روز تولدش بابابزرگ بابایی از دنیا رفتگریه

و برای همیشه با این دنیای فانی خداحافظی کردغمگین

خیلی مرد نازنین و دوست داشتنی بود مخصوصا بچه ها رو خیلی دوست داشت

همه بهش میگفتن بابا حاجی

شما هم با اینکه خیلی ندیده بودیش یکی فیلم ازش توی گوشیم بود

با ذوق میگفتی فیلم باباحاجی و برام میاوردی

هزار تا قصه و داستان بلد بود و واقعا آدم از هم صحبتی باهاش سیر نمیشدغمناک

واقعا جاش خالی بود به خاطر همین حدود یک هفته ای برای مراسم به یزد رفتیم

انشالله خدا همه رفتگان و این مرد نازنین را بیامرزد

از شیرین زبونیهای جدیدت بگم که

خیلی ماشالله سرزبون داری و حاضر جوابی

مثلا رفتی در کمد باز کردی با اخم بهت میگم چرا ریحان در باز کردی

میگی من دست نزدم منم میگم دروغ نگو شما در باز کردی میگی من چیزیnaoftam (نگفتم)قه قهه

بعد هم میای منو مرتب میبوسی تا بخندم اینقدر سیاست داری همینکه میخندم

میگی مامان ببخشید دبام (دعوام) نکنخندونک

من چیزی naoftam(نگفتم) هم شده تکه کلامت

هر وقت یک چیزی میگی که خوشمون میاد میگیم ریحان چی گفتی میگی

من چیزی naoftamدروغگو

از شعرهای جدیدی که یاد گرفتی که به این شکل میخونیتشویق

ای یار با شهامت ...بگو از امامت... امامت دین ما ...دبازده (دوازده)پیشبا(پیشوا)

اول آنها علی ...آمده بعد نبی ...دوم حسن ...فرزند صبشتن(صف شکن)

سوم خسین (حسین)شهید...که چون ستاره تابید

چهارم (زین العابدین یک جوری تلفظ میکنی نمیشه بفهمی چی میگی)

فخر زمان و زمین امام پنجم ما....امام دین خدا...محمد باقر است

دانش و طاهرست بقیش هم فعلا بلد نیستی

عددهای دورقمی فارسی هم تا 20 تقریبا کامل بلدیتشویق

عددهای دورقمی انگلیسی هم تا 20 تقریبا بلدی البته هنوز قاطی میکنیتشویق

کلمه های انگلیسی که جدید یاد گرفتیتشویق

  نی نی دست پا بینی گل شیر کتاب مداد همینها رو یادم میاد

شعر اتل متل توتوله رو اصلا باهات نکرده بودم ولی خیلی خوشکل بلدی کامل میخونیتشویق

و یزد که با بچه ها بودی میخوندن و شما خیلی خوشکل یاد گرفتی

عاشق نماز خوندنی و سوره توحید نصفه نیمه میخونی بعد هم میگی الله اکبر و میری رکوعفرشته

شعر ما همگی شاد و خندانیم هم تقریبا با ایما و اشاره خوشکل میخونی

و دست و پا میزنی چشمک

دیگه فعلا یادم نمیاد

چون دوربینم یزد جا گذاشتم عکسی از ریحان ندارم بگذارم برای اینکه

چند تا عکس گذاشته باشم توی این پست چند تا عکس آقا محسن جان

خواهر زاده نازنینم میگذارم خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
23 بهمن 93 22:25
سلام عزیزم اول از همه فوت پدربزرگ بابایی رو تسلیت میگم ان شاا.. غم آخرتون باشه.روحشون قرین آرامش ای جونم هزار ماشاا.. به ریحانه شیرین زبون و باهوشم خواهر زاده نازی دارید خدا براتون نگه داره
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله شماهم هیچوقت بدنبینیدشمالطف داریدعزیزم
خاله نسیم
25 بهمن 93 5:45
سلام مامانجون ریحانه چه خواهر زاده نازی دارید ماشاا... انشاا...خدا بهتون ببخشه ریحانه جون خوبه مواظبش باش
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
مامان رهام
26 بهمن 93 0:24
سلام ریحان جون.من رهامم.با من دوست میشی؟ما لینکتون کردیم.اگه دوس داشتید به وب ماهم سر بزنید.
مامانی
پاسخ
سلام به رهام عزیزم آره عزیزم باافتخار لینکتون میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 بهمن 93 9:17
سلام همشهری ماشالاه ناز و دوست داشتنی
مامانی
پاسخ
سلام همشهری لطف داری