یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

دخترک 26 ماهه من...

1393/11/27 15:16
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

به همین زودی 26 ماهه شدی

Gifs Animés numero 6Gifs Animés numero 2

26 ماهه شدنت تبریک میگم عزیزمجشنجشنجشن

کوچکترین کاری که از دستم بر میاد نفس من

انشالله که سالیان سال سالم و سلامت باشیمحبت

این روزها که میگذره روز به روز بیشتر دلتنگ گذشته میشوم

باورم نمیشه که چقدر زود داره روزها میگذره و دیگه داریم روزهای آخر سال سپری میکنیمغمناک

بزرگ شدی خانوم شدی برای خودت سری تو سرها در آوردی

واقعا نمیتونم این روزهات رو وصف کنم از بس که دلبری میکنیبوس

و برام شیرین زبونی میکنی و خودت لوس میکنی

و با این کارهات روز به روز عزیز تر میشی عسلکم

دختر قشنگم

برای خودت بازی میکنی و تا حد زیادی مستقل شدیدرسخوان

عروسکهات رو بر میداری و سوار چرخشون میکنی چند تاشون میگذاری جلو

چند تا عقب چند تا هم روی صندلی چرخت بعد هم چرخ حرکت میدیخندونک

و کلی از کار خودت خوشحالی

دیگه اینکه هر حرفی که میزنم با دقت گوش میدی مثلا اینکه

بهت گفتم ریحان آشغال نریزی جارو کردم خونه کثیف میشه

گفتی باشهچشمک

فرداش نسرین اومده بود خونمون داشت چیزی میخورد

بهش میگی آشغال نریزی مامانم جارو کرده خونه کثیف میشه هانهتعجب

قربونت برم دخمل تمیز خودم

دیگه اینکه دیروز داشتی با دختر خاله بابایی نازنین بازی میکردی

باهات قهر کرده بود گفتی میگم خودت لوس نکنقه قههقه قهه

قربونت برم که اینقدر حرفات و شیرین زبونیهات بزرگتر شده

جونم برات بگه خیلی بچه با حیایی هستی و اگه ببینی کسی داره لباس عوض میکنه

سریع سرت میچرخونی و میگی زشته ، عیبه و تا بهت نگن نگاه نمیکنیخندونک

حتی تبلیغ پوشک یا استخر آبی که میکنن میگی مامان زشته عیبه و نگاه نمیکنیخنده

چیزهای جدیدی که یاد گرفتی

شعر یک روز آقا خرگوشه رفت دنبال بچه موشه رو بلدیتشویق

ای یار با شهامت تقریبا کامل یاد گرفتی البته با کمک من میخونیشتشویق

شعر اصول دین هم یاد گرفتی ولی چون اکثر کلمه ها برات جدیده و معنیش نمیدونی

خیلی واضح نمیخونی نفسمتشویق

راستی چند روز پیش تصمیم گرفتم که دیگه از پوشک بگیرمت روز اول

تقریبا هر یک ساعت یکبار بردمت دستشویی و شما هم جیش کردی و خدا را شکر

هیچ جا رو نجس نکردیتشویق

ولی روز بعد نمیدونم چرا دیگه دوست نداشتی بیای دستشویی و 3 جا رو نجس کردیبدبوکچل

من هم دیدم فعلا حوصله بشور بشور ندارم گفتم بگذارم برای بعد عیدخسته

تا اون وقت خدا بزرگه و انشالله بتونم این مرحله هم به راحتی طی کنم

راستی هفته دیگه هم برای مراسم چهلم بابابزرگ بابایی قراره بریم یزد

و شما خیلی خوش به حالت میشه و اونجا حسابی با بچه ها بازی میکنی

این عکسها هم مربوط میشه به مراسم چهلم در یزد

Image result for ‫جداکننده متن‬‎Image result for ‫جداکننده متن‬‎

این عکس هم مربوط میشه به سارینا کوچولو که با کاکائو خودش خوشکل کرده بودزیبا

امروز که آقا جونت رفته بود بیرون وقتی اومد از پله ها رفتی پایین و دویدی سمتش

میگی سلام آقا جون چی خریدی نکنه برام چیزی نخریدیقه قههقه قهه

کلی از حرفت خندیدیم شیرین عسلم

دیگه اینکه تا کار اشتباهی میکنی

میگی مامان ببخشید و دست میکشی به پیشونیم تا اخمم درست کنی

قربونت برم دخمل مهربون من

 

پسندها (6)

نظرات (6)

عمه فروغ
1 اسفند 93 16:59
26 ماهگیت مبارک ریحانه جونم ان شاا.. همیشه زنده باشی ای جونم ماشاا.. به این دخترک شیرین زبون و باحیا
مامانی
پاسخ
ممنون عمه فروغ جون نظرلطفته
مامان بردیا اریایی
6 اسفند 93 1:16
26 ماهگیت مبارررررررک عزیزم ایشالله هزاران سال کنار پدرومادرت زنده باشی شیرین عسل من
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان آنیسا
9 اسفند 93 16:53
واسه دختر 26 ماهه خوشکل
مامانی
پاسخ
فدات مامان آنیسا جونی
مادر بزرگ
9 اسفند 93 21:02
سلام عزیزم وب خوبی دارید لینگ شدید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارید
mamani
13 اسفند 93 11:40
Webet kheyli ghashange mikham ba ham dost beshim be manam sar bezaniممنون عزیزم لطف داری باکمال افتخارخیلی هم خوشحال میشم
مامان رهام
15 اسفند 93 18:44
26 ماهه شدنت مبارک ریحان خوشگله. به ماهم سر بزن
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتمامزاحم میشم