یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

روزهای بهاری با دخترک پاییزی...

1394/1/19 7:2
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به زیبایی بهار

به عشق کوچولوی خودم که سومین عید باستانی رو تجربه کردی

و به شما دوستان عزیز نی نی وبلاگیم

که امیدوارم سال جدید سالی باشه

پر از موفقیت و پیشرفت برای خودتون و نی نی های گلتون

اول از همه تولد حضرت زهرا و روز مادر رو به مادر خودم و همه مادران نی نی وبلاگی تبریک میگم

مادر

مادر عزیزم

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،

تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام

و همیشه تورا می ستایم.

دختر قشنگم دوست دارم زودتر بزرگ بشی و بخوای بری برام با سلیقه قشنگت کادو بخری

و من هم حرفی که یک عمر مادر خودم بهم زد بهت بگم که

درس از همه چیز برام مهتره و اگه درس بخونی و دختر خوبی باشی

ارزشش از همه چیز بیشتره خندونکمتفکرزبان

نفس مامان

روزهایی که گذشت روزهای خوبی بود پر از دیدو بازدید

و البته برای شما خوشکل خانومم پر از عیدی

که پولهای نوی عیدیت منو میبره به زمانی که خودم کوچیک بودم

و واقعابا گرفتن هر عیدی به دنیای دیگه ای میرفتم

و بارها و بارها عیدی هام تا آخر عید میشمردم

شاید 100تومن یا 200 تومن بهش اضافه شده باشهقه قهه

آخه عیدی های زمان ما که همه دهه شصتیها میدونن نهایش دیگه 200 تومن بود

ولی برای ما اندازه 200میلیون ارزش داشت

کوچولوی قشنگم امیدوارم شما هم وقتی به گذشته فکر میکنی

از روزهایی که گذشته با یادآوریشون لذت ببری

چون واقعا روزهایی هستن که به نظرم شیرینیشون دیگه تکرار نمیشنمتنظر

عزیز دلم

از روزهای عیدت بگم که ما شب عید به یزد رفتیم

و اونجا هم که مثل همیشه نقل مجلس بودی

و واقعا با شیرین زبونی و شیرین کاریهات همه رو ذوق زده میکردی

خیلی کارهات بامزه شده و البته سیاستت که دیگه حد و اندازه نداره

مثلا رفتی محکم به پشت محمد امین زدی و من هم اون لحظه کار شما رو دیدم

همینکه نگاهت به من افتاد بهت اخم کردم که چرا اینکار کردی

شما سریع اومدی پیشم میگی مامان دبام(دعوام) نکن آخه محمد امین سرفه میکرددروغگو

من واقعا موندم با این همه سیاست شما چکار کنم گیج

یعنی بعید میدونم حتی به ذهن خودم میرسید این توجیه کردن شما

دیگه اینکه همونطور که تو پستهای قبلی هم گفتم

برای تربیت بهتر شما از کلمه سوسک استفاده میکنمدلغک

و همینکه کار بدی بکنی میگم الان از دست و یا پاهات سوسک میاد

و البته بستگی به کارت داره و اگه حرفی هم بزنی که خوشم نیاد میگم

الان از دهانت سوسک میاد و سریع میرم دهانت میشورم

و بعد هم مثلا دارم سوسک تو ظرفشویی میکشم واااای که تصورش هم چندشهسبز

و این شده برای شما سوژه همینکه از دهان مبارک اطرافیان

کلمه ای بیرون بیاد که به مذاق شما خوش نیاد سریع به اون طرف بیچاره میگی الان

از دهنت سوسک میاد و این سوسک در آمدن همانا و سوژه شدن شما همانا

و مخصوصا به کلمه هایی که توش از کلمه پدر استفاده شده باشه حساستری

و سریع آژیر خطر میزنیخندونک

مثلا سر سفره داشتیم جلوی اینهمه مهمان ناهار میخوردیم

من گفتم لعنت به این شانس

شما هم جلوی همه برگشتی بهم میگی مامان بلند شو دهنت بشور

میگم چرا مامان میگی ای واااااااااااااااای الان از دهنت سوسک میادخنده

همه از حرفت کلی خندیدن آخه لحن گفتنت هم خیلی خوشکله

بعد هم بهت گفتم دهانم ببین سوسک رفته؟؟؟ گفتی وایسا ببینم

بعد هم اومدی با دقت به دهنم نگاه کردی بعد هم محکم به دهانم زدی

و گفتی مامان سوسک کشتمشاکی

واقعا موندم در مقابل این کارت دیگه چکار کنمچشمک

و همه باید در مقابل شما حواسشون جمع باشه که یک موقع در مقابل شما

حرفی نزنن که به گفته شما از دهنشون سوسک بیاد

قربونت برم که همه کارهات سوژه برای خنده و لذت بردن بیشتر از زندگیهمحبت

دیگه جونم براتون بگه مثلا خاله فائزه ات داشت سرفه میکرد اومدی

بهم میگی مامان آب بده بدم خاله فائزه

بهت گفتن از دهن خاله فائزه سوسک اومده که آب میخوای

برگشتی میگی نه آخه خاله فائزه سرفه میکنه سینه اش درد میکنه

آب بخوره سینه اش خوب بشه فدات بشم با این همه شیرین زبونیتبوس

دیگه اینکه از این موبایلهای اسباب بازی به دستت میگیری

و مرتب داری باهاش حرف میزنی که اگه کسی ندونه اسباب بازیه

فکر میکنه واقعا کسی پشت خطهتلفن

و اینقدر خوشکل حرف میزنی و از مکالمه معمولت پشت تلفن بگم

سلام...حال شما... خوب هستین؟؟؟چه خبر؟؟؟هیچی سلامتی

و معمولا هم بین حرف زدنهات خنده های الکی میکنی

یک وقتهایی هم میگی ای بابا صدا قطع شد صدات نمیاد اه قطع شد قربانت فدات خداحافظ

یعنی یک فیلمی هستی در حد هالیوود که واقعا خودم کنترل میکنم درسته قورتت ندممحبت

دیگه اینکه عمو فسقلت کش سرت برداشته بود شروع به گریه کردی و گفتی کشم بده

اونم کش پرت کرد طرفت شما هم با همون چشمهای اشک آلودت گفتی

چرا پرت کردی بی ادب بگو بفرمایید یعنی من موندم چی بگم دخمل باتربیت خودمتعجب

در ضمن در حرف زدنت هم با احترام حرف میزنی

و از کلمه شما استفاده میکنی و فعلها رو هم جمع میبندی

مثلا میگی خوب هستینتشویق

دیگه اینکه یکی نقشه جهان با پرچمهای کشورهاش زیرزمین مامان جون هست

چند روز پیش دیدم رفتی بالای مبل میخونی ایران ایران و بالا پایین میپری

اومدی پرچم ایران تو نقشه نشون میدی و میگی ایران ایران

والا تازه فهمیدم جغرافیدان هم هستی جالبه از هرکس هم پرسیدم که کی بهت یاد داده

همه گفتن ما نبودیمعینکخندونک

دیگه اینکه نمیدونم چرا جدیدا اهل قهر کردن شدی و همینکه کسی باهات حرفی بزنه

که خوشت نیاد قیافت تو هم میکنی و پشتت میکنی طرفش و میگی باهات قهرم

و دیگه دوست ندارم قربونت برم که اینقدر حساس شدیاجازه

از تنبلیت هم بگم که یزد که بودیم خاله فائزه بهت گفت

ریحانه پتو رو جمع کن شما هم برگشتی میگی آخ خاله فائزه پام درد میکنه

بعد دست گرفتی به کمرت میگی وای کمرم هم درد میکنه

آخ که من قربونت برم با این همه سیاست یا مثلا

امروز عمه خانومت بهت گفته ریحانه برو یک چیزی از آشپزخونه بیار بخوریم

گفتی عمه من پاهام درد میکنه شما برو چیزی بیار

عمه خانومت گفته چرا دروغ میگی

سریع شلوارت زدی بالا و زانوی پات نشون دادی و گفتی ببین درد میکنهدروغگو

عزیز دلم انشالله هیچوقت هیچ جای بدنت درد نگیره متنظر

دیگه جونم براتون بگه مامان جونت یک قلم قرآنی داره که معمولا بعد نماز از اون استفاده میکنه

چند روز پیش که تازه از یزد اومده بودیم مامان جون داشت تو اتاق نماز میخوند سریع رفتی از

آشپزخونه صندلی آوردی اتاق و بعد هم قلم قرآنی و کتاب دعای مامان جون از کتابخونه آوردی پایین

بعد هم روشنش کردی و گرفتی روی جلدش که انتخاب کنه منتخب مفاتیحه

و از کار خودت کلی احساس غرور میکردی واقعا بازم من موندم چی بگم از هوش سرشارتبغل

در ضمن میدونی چه جوری کتاب دست میگرن و من برعکس بهت دادم

درستش کردی و گفتی مامان اینجیرو (اینجوری) بگیرمخندونک

دیگه اینکه عکس بابا رضا رو پیدا کردی میگی مامان جون ببین عکس بابا چقدر خوشکله

ابروهاش چه خوشکله قربونت برم با اینهمه شیرین زبونیت نفس منبوس

اگه بخوام از پیشرفتهات بگم باید بگم شرمنده ام

این ماه اصلا باهات کار نکردم و هیچ چیز جدیدی بهت یاد ندادمغمگین

عزیز دل مامان

زیباترین لحظه های زندگیم زمانی رقم میخوره

که شما دخمل قشنگم اون دستهای کوچولوی خوشکلت

دور گردنم حلقه میکنی و با اون لبهای نازت اینقدر به صورتم بوسه میزنی تا خسته بشی

واقعا حاضر نیستم یک ثانیه از اون لحظه رو با هیچ چیزی توی دنیا عوض کنم

چون لذتی بالاتر از دیدن احساس قشنگت و درک اون نیست

عزیز دلم خیلی خیلی دوستت دارم

دخمل خوشتیپ من

متاسفانه به سختی میتونم ازت عکس بگیرم آخه همینکه میبینی میخوام ازت عکس بگیرم

سریع فرار میکنی یا میای دوربین از من میگیری که خودت عکس بگیری

عکسهای زیر هم مربوط میشه به ساعت 12:30 شب که از مهمونی برگشته بودیم خونه آقا جون

و شما کمتر حوصله شیطونی داشتی

عاشق این عکستم خیلی خوشکل ژست گرفتی

توی این عکس هم داری تلاش میکنی مثلا ژست بگیری

اینم ژستهای دیگرت

توی این عکسها دیگه همکاری نمیکردی و خسته شده بودی میخواستی بخوابی

عکسهای زیر هم مربوط میشه به مموش کوچولو

یسنا خانوم خوشمل که اونشب خونه ما مهمون بودن

که ریحانم خیلی دوستش داشت

و اینم از اون خنده های خوشکل یسنا خانوم که با خنده شیرینش چالهای خوشکلی روی لپاش نمایان میشه

و اینم احساس عشقولانه دخملی به یسنا خانوم

 

 

 

عکسهای زیر هم مربوط میشه به ستهای لباسی که برای عیدت ازش استفاده میکردم

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان آنیسا
19 فروردین 94 15:12
سلام و صد سلام به ریحان کوچولوی خوش تیپ خاله وای که چقدر خوشکل شدی عزیزم سال نوت مبارک عشق خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون خیلی لطف داری
مامان حسام
20 فروردین 94 17:54
به به چه فرشته کوچولوی خوشکلی واقعا ناز و دوست داشتنیه خدا بهتون ببخشه خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته
مامان آیدین
20 فروردین 94 17:57
سلام عیدتون مبارک انشالله سال خوبی پیش رو داشته باشید چقدر ریحان جان خانوم شده برای خودش و چقدر این لباس بهش میاد یک عالمه بوس برای ریحان جان
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم آیدین شما هم خوشتیپه
مرسانا
20 فروردین 94 18:01
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامانی
پاسخ
خاله نسیم
21 فروردین 94 15:24
سلام خاله جونی عیدت مبارک باشه واقعا با این لباس شبیه فرشته ها میشی فقط ادم بایدمواظب باشه قورتت نده ناناز خاله دوستت دارم گل گل خاله بوووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
سلام فدات خاله نسیم جون لطف داری عزیزم شما هم مواظب فرشته کوچولوی ما باش
مصطفی
23 فروردین 94 23:41
خوشکله چشت می زنند ها .......... بگیرمت یه گاز ..............
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عمو مصطفی چشمم بزنن
مامان علیرضا
29 فروردین 94 0:58
سلام خوشگل خانوم. ماشاالله به شما خانومی،مامانی اسپند یادت نره.
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون لطف داری حتما به مامانی میگم اسپند دود کنه
م.م
29 فروردین 94 11:13
قربون این خوشگل خانوم.چه لباسای خوشگلی چقدم بهش میاد. همیشه خنده رولبات باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم انشالله برای رهام کوچولو سال خوبی باشه پر از شادی و خنده
ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:32
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامانی
پاسخ
سلام کوثرجان حتما مزاحمتون میشم
مامان آیهان
8 اردیبهشت 94 8:15
دخترمون چه نازه دخترمون چه نازه براش میام خواستگاری
مامانی
پاسخ
فدات خاله جون فقط شرمنده دختر ما هیچی جهیزیه نداره عروس بی جهیزیه به دردت میخوره