یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

عسل بانوی 29 ماهه من...

1394/2/28 20:16
نویسنده : مامانی
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم سلام قشنگم

و سلام عشقم...

عزیز دل مامان خیلی روزها داره زود میگذره و من هر روز که میگذره بیشتر دلتنگ گذشته میشم

باورم نمیشه یعنی الان شما فرشته کوچولوی من 29 ماهه که به زندگیمون وارد شدی

واقعا انگار همین دیروز بود که

برای اولین بار ضربان قلبت رو شنیدم و به قدری کوچیک بودی

که نمیتونستم تشخیصت بدم حس تازه ای در قلبم متولد شد که تو باعثش بودی

اولین حرکاتت را که حس کردم زیباترین جلوه ی هستی درونم متولد شد

اولین باری که صدای گریه ات به گوشم خورد یگانه ترین آوای هستی در گوشم متولد شد

و من با تمام وجود خدا را شکر کردم...

اولین باری که در آغوشت گرفتم،

گویی خودم نیز متولد شده بودم در لباسی جدید، لباس مادر...

تو خالق اولین های تکرار نشدنی زندگی من هستی

دختر قشنگم

تمام روزهای که درونم و کنارم زیستی برایم هرروز تولدی دوباره بوده...

از تو و خدای مهربانمان برای لمس این لحظه های ناب سپاسگذارم...متنظر

عزیز دلم

این روزها مثل برق و باد داره میگذره و من فقط آرزو دارم

که در آینده وقتی به این روزها فکر میکنم واقعا لذت ببرم که هیچ چیزی

برای شما کم نگذاشته باشم و حسرت این روزها رو نخورم

دختر نازم

29 ماهه شدنت بهت تبریک میگم

220.gif213.gif

انشالله 129 سالگیت جشن بگیرممتنظر

دختر باهوشم اول از همه از پیشرفتهای این ماهت بگم که

چند تاشعر و کلمه انگلیسی یاد گرفتیتشویقتشویقتشویق

شعر جوچه جوجه طلایی که به این شکل میخونی

جوجه جوجه طلایی...نوتت(نوکت)سرخ و حنایی..

تخم خود را شتستی(شکستی)...چگونه بیرون جستی

گفتا جایم تند(تنگ) بود...دیبارش(دیوارش)از سنگ بود

نه پنجره نه در داشت...نه کسی ز من خبر داشت

دادم به خود یک تتان(تکان)...مثل رستم پهلبان(پهلوان)  (که در اینجا خودتم تکون میدی)

تخم خود را شتستم(شکستم)...اینگونه بیرون جستمتشویقتشویقتشویق

شعر بعدی که خوب بلدی در مورد امام زمان(عج)

ای گل گلها سلام...سرور و مولا سلام

مهدی زهرا سلام...بقیه الله سلام

آقای مهربونم ...درد و بلات به جونم

مته(مکه) یا تلبلایی(کربلایی)...نمیدونم کجایی

ولی تا زنده هستم...منتظر تو هستم

دلم برات تند(تنگ)میشه...دوست دارم همیشهتشویقتشویقتشویق

آخرین شعری که یاد گرفتی و البته مثل شعرهای قبلی کاملا مسلط نیستی

و بعضی از بیت ها رو من اولش میگم و شما بقیش میخونی

اتل متل پربانه(پروانه)...نشسته روی شانه

صدا میاد چه نازه...میگه وقت نمازه

به این صدا چی میدن(میگن)...اذان ادامه(اقامه)میدن(میگن)

شیطونه ناراحته...دنبال یک پرصته(فرصته)

میگه آهای مسملون(مسلمون)...نماز بعدا بخون

هرکسی که زرنده(زرنگه)...با شیطونه میجنجه(میجنگه)

وقت نماز که میشه...هر تاری(کاری)تعطیل میشه

نماز چقدر شیرینه ...ابل (اول)بقت(وقت)همینهتشویقتشویقتشویق

قربون شیرین زبونیت برم که واقعا این شعرها رو خیلی خوشکل میخونی

انشالله بتونم فیلمش براتون بگذارم

دیگه از پیشرفتهات بگم

که سوره ناس هم یاد گرفتی البته خیلی مسلط نیستیتشویقتشویقتشویق

از لغات انگلیسی که یاد گرفتیتشویق

حال شما چطوره؟      ممنون       در

پنجره               خواب     پیاز

خونه      دوست    انگشت   کیف    کفش

و عمه خانومت هم بعد دو سال بهت یاد داده بیای محکم بوسمون کنی

و بعد هم میگی I LOVE YOUبوسبوسبوس

فعلا همینها رو یادم میاد که مثل بلبل همه رو میگی دختر زرنگمتشویقتشویقتشویق

از شیرین زبونیهات بگم

یکی اینکه داشتی توپ بازی میکردی من هم با پا بهش زدم از شانس افتاد روی اوپن

شما برگشتی میگی وای مامان چقدر شانس آوردی منمگیج

یا اینکه صبحها من یک وقتهایی برنامه صبحی دیگر میبینم که داشت برنامه پخش میشد

که برگشتی میگی مامان تموم که بشه تو خورشید قسم دادی میاد

بازم منو میگیدرسخوان

یا مثلا یک تیکه از غذا افتاده روی زمین میگی آخ مامان حیفیقه قهه

از هنرمندیهات هم بگم که درخت سیب تقریبا خوب بلدی بکشی

با اینهمه سیبخوشمزه

خب بریم سراغ عکسها

وااااااای که چقدر این روزها برای گرفتن عکس اذیتم میکنی

یعنی آدم واقعا کلافه میکنی دخمل شیطون من

این عکسها هم فکر کنم 20 سالی پیر شدم تا ازت گرفتمکچل

عکسهای آتلیه مامان...

این عکس هم در حیاط خونه مادر بزرگ خدا بیامرزم گرفته شده

و این هم عکس به قول دخملی یسنان که ماشاالله خیلی خوشمزه هستبوس

شکلک های محدثه

 

 

 

                       

عکسهای زیر هم یسنا فسقل نوه ی خاله خانومم هستن

که روز جشن تکلیف دختر خاله ام ازش گرفتم

که متاسفانه ریحان من از اول مراسم تا آخر خواب تشریف داشتین

و عکسی در دست نیستغمگین

این دو تا لباس چند روز پیش برات خریدم عزیزکم

این لباس هم پارسال خاله فاطمه زحمت دوختش برات کشید

دستش درد نکنهمحبت

پسندها (5)

نظرات (9)

عمه فروغ
1 خرداد 94 13:13
29 lماهگردت مبارک ریحانه جونم ان شاا.. همیشه زنده باشی ای جوووووووووونم به ریحانه باهوش که کلی پیشرفت داشته ان شاا.. همیشه در مسیر پیشرفت گام برداری به به چه عکس های خوشگلی دست مامان هم دردنکنه با این آتلیه زیباشمامان خانمی سفارش هم برای عکس میپذیریبیایم مشتری بشیم
مامانی
پاسخ
ممنون عمه فروغ عزیز اختیار دارید شما با کمال افتخار از شما و آرشیدا کوچولو عکس میگیریم
سورنا
1 خرداد 94 17:26
سلام عزیزم چه کوچولوی نازی دارید عکسهای خوشکلی هم ازش گرفتی معلومه خیلی با سلیقه هستید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفته چشم مزاحم میشیم
خاله نسیم
2 خرداد 94 19:09
سلام خوشکل الهی دورت بگردم که اینقدر ناناز شدی انشا...زودبیای یزد ببینمت نفسم
مامانی
پاسخ
فدات خاله نسیم جون مرسی ایندفعه نوبت شماست زودبیایدببینمتون
مامان آنیسا
3 خرداد 94 12:17
خیلی خوش تیپ و خوشکل شدی عشق خاله
مامانی
پاسخ
قربونت خاله جون
مامان مژگان
3 خرداد 94 23:02
سلام بر ماماني و دخمل نازش ريحانه جوني. عكساي جديد ريحانه كلي خيلي نازه. خدا حفظش كنهعكساي كل دختر منم قشنك شده مرسي عزيزم
مامانی
پاسخ
ممنون مامان مژگان عزیزلطف داری
مامان اسما
5 خرداد 94 16:10
چه ژستهایی هم گرفتی قربون اون ناز و عشوه هات هزار تا بوس برای دختر ملوس
مامانی
پاسخ
آره اینقدر شیطنت کرد تا تونستم این عکسها رو ازش بگیرم
مامان امیر حسین
5 خرداد 94 20:48
سلام مامان ریحانه جون،چه دختر کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه،به پسر کوچولوی من امیرحسین رای میدین ممنون میشیم،کد 13 رو به 1000891010 ارسال کنید،مرسی.
**مامان ایلیار**
6 خرداد 94 0:22
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانش
مامان مریم
23 خرداد 94 7:48
عزيزم چه عكس هاي بامزه و خوبي شده ....
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری