یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

نوروزنامه 1395

1395/1/16 19:17
نویسنده : مامانی
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به زیبایی این روزهای بهاری

که همه چیز بوی تازگی و طراوت میده

اول به شما دوستان عزیزم

بعد هم به شما دخمل نازم که سومین بهار زندگیت رو لمس کردی

انشالله سال جدید سالی باشه پر از موفقیت و شادی برای همه

و خبرهای خوب به خصوص برای شما

عزیز دل مامان

سال تحویل امسال کنار خانواده مامان جونی بودیم و حدود 5 روز اول بااونها بودیم

روزهای خوبی بود پر از عید دیدنی و دید و بازدیدها

که البته برای شما هیچ چیز جذابتر از عیدیهاش نبود

دخمل قشنگ مامان

روز پنجم عید هم به یزد رفتیم

که همون روزی که یزد رفتیم خاله خدیجه ام(خاله کوچیکی) زایمان کرده بود

و یک پسر نازو خوشکل دنیا آورده بود که اسمش امیرحسین گذاشتن

در یزد هم طبق سنوات گذشته دید و بازدیدهایی داشتیم که آنجا هم بازار عیدی دادن

و عیدی گرفتن داغ بود

و کاسبی شما هم در این زمینه بد نبود

نفس مامان

حاضر جوابیت همچنان در یزد زبانزد بود البته فقط برای اطرافیان

و جلوی افراد غریبه تر ساکت میشی

و من 2 ساعت باهات حرف زدم هرجا رفتیم کسی از شما چیزی پرسید جواب بده

و بعد از اون به خانه خاله بابام رفتیم و هرچی از شما چیزی پرسید جواب ندادی

بعد هم برگشتی با قیافه حق به جانب میگی من لالم میفهمی من لالمگیج

نمیدونستم اون لحظه از این جوابت باید بخندم یا گریه کنمسوال

دیگه اینکه توی یکی از برنامه های نوروزی مهمانی که دعوت کردن گفتی

مامان این اومده گفتم مگه شناختیش گفتی آره گفتم چه جوری شناختیش گفتی به سختی

یعنی من همه جوابم گرفتمخندونک

دیگه جونم براتون بگه یزد که بودیم دربرنامه های ابتدایی خندوانه در مسابقه لباهنگ

یکی از بازیگران آهنگی رو اجرا کرد بعد دیروز اون آهنگ داشت از تلوزیون پخش میشد

سریع برگشتی میگی مامان همون آهنگه که اون روز آقاهه خوند

و من از هوش سرشارت به وجد اومدم دلبندمبوس

از پیشرفتهای جدیدت بگم که چندتا شعر جدید یاد گرفتی

شعر

من به بهار گفته ام مادر من مهربونه

من به ستاره گفته ام مادر من یک گوهره

مادر من فرشته است

به آسمون نوشته است

از گوهرم بالاتره

بهشت جای مادره

که خیلی خوب میخونیتشویقتشویقتشویق

شعر بعدی

صلوات بر محمد یک هدیه از بهشته

خدا اونو تو قرآن برای ما نوشته

توی کتاب قرآن

خدای خوب و دانا

صلوات میفرستد

بر آن نبی والا

آنجا که آدم از دل

صلوات میفرسته

حتما بدون که اونجا فرشته ای نشسته

که این شعر کامل و خوب میخونیتشویقتشویقتشویق فقط به جان قرآن میگی قرقانقه قهه

شعر بعدی هم

ما پیرو قرآنیم                    خوشخو و مهربانیم

عادت ما سلام است          سفارش اسلام است

به پدر و به مادر                    به خواهر و برادر

به هرکه روبروییم                 اول سلام گوییم

سلام عزت آرد                      خیر و سعادت آرد

نشان دین اسلام                 تعارف است و سلام

که این شعر هم مثل بقیه خوب میخونیتشویقتشویقتشویق

یکی شعر دوبیتی هم بلدیتشویقتشویقتشویق

آی پسرا آی دخترا          

خدا که یارمون باشه        درست میشه کارهای ما

اول هرکاری بگیم            فقط خدا فقط خدا

و آخرین شعر هم اینهتشویقتشویقتشویق

پیامبر گرامی               داده به ما پیامی

پیامش را شنیدم       از جان و دل خریدم

ای بچه توانا                  فرزند خوب و دانا

صبح و ظهر و بعد ازشام 

مسواک بزن به دندان

تا باشی شاد و خندان  

یک روز که خونه مامان جون زهره برای عید دیدنی آماده شده بودی

اینهمه ازت عکس خوشکل گرفتم

اینجا رفتی اتاق خاله فائزه جانت

            

با این عروسک خاله فائزه اینقدر خوشکل ژست گرفتی که دلم نیومد همش برات نگذارم جیگرکم

این هم چند دست از لباسهاییه که برای عیدت گرفته بودم نفسم

این هم یکی از کفشاته و از اون کفشت عکس ندارم

این ساعت خوشکل هم عمو مهدی برای شما عیدی خریده بود البته به همراه وچه نقدخندونک

به خاطر اینکه این پست خیلی طولانی شد عکس بقیه لباسها رو در ادامه مطلب میگذارم

اینها هم ست گل سرهایی هستش که برات گرفتم با یه برس

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان مژگان
6 اردیبهشت 95 11:38
سلام مامانی مهربون مثل همیشه از شیرین زبونی و هوش دخمل گل به وجد اومدم ایشالله همیشه تنش سالم باشه و زیر سایه پدر و مادر😍😍🌷🌹🌷🌹
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری
محجوب بانو
6 اردیبهشت 95 15:11
سلام عزیزم به به چه دخمل نازیانشالله همیشه سلامت باشید یه چی بگمممممم خونتون خیلی خوشتله یعنی چشمم گرفته ها مخصوصا اتاق دخملی و وسایلاش خیلی نازنانشالله به سلامتی ازشون استفاده کنید خیلی باسلیقه ای خانومی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه
عمه فروغ
7 اردیبهشت 95 17:10
سلام عزیزم خوب هستید؟ سال نو با تاخیر مبارک ای جوووووونم به ریحانه شیرین زبون و باهوش از حاضرجوابیش حسابی لذت بردم به به چقدر هم شعر جدید یاد گرفته آفرین به این گل دختر عیدی هات و لباس های قشنگت مبارک عزیزم.به شادی بپوشی
مامانی
پاسخ
سلام عمه جون چه عجب ممنون عزیزم انشالله