یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان به روایت تصویر (4 ماهگی) سری دوم

1392/4/13 19:03
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

Myspace Comments - Hello And Hi

سلام دوستان عزیزم اینبار عکسهای 4 ماهگی دخملم سری دومش گذاشتم

این عکسام قشنگ شده

فرصت دارید حتما ببینید

 

 

نه خیر اینجام دست از سرم برنمی داره انگار باید برم بابام بیارمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این عکسم رفتم لباس عروسک عمه جینجیلم پوشیدم

لباسش خیلی بهم میاد

امروز لباسش پوشیدم قراره بعدا عروسکش بردارم باشه مال خود خودم

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


بازم با کیتی هم عکس شدم

همش دوست داره باهم عکس یادگاری بگیریم

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

مامانم قبلا بهتون گفته بود من عادت دارم همیشه دمر بخوابم

یعنی از دو ماهگی مامانم اینجوری خوابوندم

دیگه عادت کردم و اگه جور دیگه ای بخوابم زود بیدار میشم

میدونم خیلی کار بدیه اما چکار کنم عادت کردم

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این عکسم عمو فسقلم (امید) رفته بودیم دهات اطراف هواخوری

 منو سوار خروس کرده

همه چی دیده بودیم وجدانا تا حالا خروس سواری ندیده بودیم

عمو منو بیار پایین الان نوک میزنه

اونوقت دیگه هیچی!!!

 

ت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خروس کم بود تو این عکس عمو فسقلم نمیدونم از کجا رفته جوجه تیغی پیدا کرده

آقاجونم منو گذاشته کنار جوجه تیغی ازم عکس گرفته

تو عکسای بعدی احتمالا باشیر و پلنگ و کروکودیل هم عکس یادگاری میگیرمtitle=

البته اینم بگم بعدا به طبیعت برگردونده شد


 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم همون عمو فسقل معروفم

عاشق هرچی حیوون و پرنده و ماهی و هر موجود زنده ایه

تو این عکسم نگاه کنید یه جوجه دستشه

البته الان بزرگتر شده

و مثلا برای خودش مردی شدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدpersonnages bebe bebe gif 57 gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)