یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان به روایت تصویر (5 ماهگی)

1392/4/13 19:27
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری
Myspace Comments - Hello And Hi
سلام دوستان عزیزم
زود زود میام تا وبلاگ دخملم کامل کنم
 چند تا عکسم از 5 ماهگی نفسم تو این پست گذاشتم
ببینید ضرر نمی کنید
 
 

از بس لثه هام درد می کنه و میخاره همش اینجوری میکنم تا دردش آرومتر بشه

 

 

ا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

وااااا راست میگی من که اذیت نمیشم ببین قشنگ دهانم باز کردم

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این عکسم طبق معمول دارم پاهام میکنم تو دهانم

دیدم دارن عکسم میگیرن یک کم خجالت کشیدم

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
اینجام دعوام کردن منم حالت قهر گرفتم تا تحویلم بگیرن

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجام کلا هنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)