یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

دختری با تیپ صورتی

1392/6/26 12:42
نویسنده : مامانی
443 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام

حال و احوال همتون خوبه خوبه

انشاالله نی نی های کوچولوتون هم که خوب خوبن

امروز اومدم تا میلاد امام رضا (ع) تبریک بگم

انشاالله که هرچه زودتر قسمت من و البته ریحان جونم و شما دوستان گلم

و نی نی های خوشکلتون بشه بریم پابوس امام رضا(ع)

راستی دیروز مامان جون آقاجون ریحان (مامان بابای باباجون) از یزد اومدن

که دخملم با دیدنشون کلی ذوق کرد و مرتب خودش براشون لوس میکرد

قربونت برم که همه جا دوست داری دلبری کنی و دوست داری همه بهت توجه کنن

و اگه کسی بهت نگاه نکنه اینقدر کارهای بامزه میکنی تا بهت توجه کنن

در ضمن به قدری ددری شدی که همه مجبورن از دست شما خوشکل خانومم مخفیانه برن بیرون

مخصوصا همین که احساس کنی کسی میخواد بره ددر اینقدر آویزونش میشی

و بهش میچسبی و از این اتاق به اون اتاق دنبالش میری تا دلشون برات بسوزه و حداقلش تا دم

در ببرنت الهی که دورت بگردم جیگر طلای خوشکلم

امروز یک سری دیگه از عکسهای ابداعی دخمل خوشکلم با تیپ صورتی گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد

سلام دوستای کوچولوی خودم

خوب و خوشین

راستی عیدتون هم مبارک

امروز مامانم یه چند تا عکس تیپ صورتیم گذاشته وقت داشتین حتما ببینید و نظرتون هم بدید

ممنون میشم

 

اینجا خیلی ریلکس نشستم و فیگور آدمای مهم گرفتم

بامزه شدم نه؟؟؟؟؟؟؟

 

 


اینام که میبینید اولین اسباب بازیهای منه که البته اولینهایی که تا الان

از دست من سالم موندن

آخه تو خراب کردن و شکستن اسباب بازیهام خیلی مهارت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)