یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

عروسک خوشکلم نه ماهگیت مبارک

1392/6/27 14:41
نویسنده : مامانی
319 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک مبارک         9 ماهگیت مبارک

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

سلام عروسک قشنگم

دوباره اومدم از تو بنویسم

از لحظه های ناب با تو بودن

از تو کوچولوی قشنگ من که

داری جلوی چشمام قد میکشی و بزرگ میشی

و عزیز و عزیز و عزیزتر میشی

و هر روز برامون دلبری میکنی

فرشته کوچولوی خانه ما امروز 9 ماه از زمینی شدنت گذشته عزیز دلم 9 ماهگرد تولدت مبارک120.gif

 

 میدونی چیه ؟؟؟؟؟

خوشحالم و خیلی خیلی خدا رو شکر میکنم از اینکه لحظه لحظه این 9 ماه را کنارت بودم

 و با خنده های شیرین و معصومت خندیدم و با گریه هات ناراحت شدم

و با هر حرکتت به این طرف و آن طرف به دنبالت بودم

عزیز دلم باورم نمیشه 9 ماه از کنار فرشته های آسمون اومدی کنار ما تا

زندگیمون دگرگون کنی

انگار همین دیروز بود تو دل مامانی شیطونی میکردی و با تکونات به بودنت امیدوارم میکردی

انگار همین دیروز بود که خیلی آروم و معصوم میخوابیدی و همه حرفات تو نگاه قشنگ و معصومت

و اون خنده های نازت خلاصه میشد

واقعا دلتنگم

دلتنگ اون روزهایی که کوچیکتر بودی و خیلی ناز و ملوس فقط شیر میخوردی و میخوابیدی

و حسرت این روزها رو میخورم که خیلی زود داره میگذره

خیلی سریع ماهگردهای تولدت پشت سرهم داره طی میشه

و بزرگ و بزرگتر میشی

اشکال نداره عزیز دلم فقط سالم و سلامت باش و همیشه خندون باش

چون من با خنده های شیرینت همه مشکلاتم فراموش میکنم

قربوووووونت برم عزیز دلم نفس من قشنگ من تمام زندگی من

خیلی دوست دارم عزیزکم

Gifs Animés je taime 96

خب بسه خیلی پر حرفی کردم

و برسم به اصل موضوع آخه شنیدن کی بود مانند دیدن

تو این عکس دخمل خوشکلم رفته بود جشن تولد بکی از دوستان

 

تو این عکسم با دخملی و خاله های خودم و مامانبزرگم رفته بودیم بوستان نرگس

این میزم مخصوص مطالعه بود

 

 

تو این عکسم دخملی سخت مشغول مطالعه بود

 

قربونت برم قشنگم که اینقدر مطالعه بهت میاد

 

اینم همون دخمل خاله معروفه که به قدری ریحانه رو دوست داره

که دوست داره مرتب بهش بچسبه و بوسش کنه و فشارش بده

 

اینجام رفته بود تو خط سیاست و مطالعه سیاسی میکرد تا از مسائل روز سر در بیاره

دخمل دانشمندم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آیدا(مامان الینا)
28 شهریور 92 1:30
وااااي خدا... اللللللللهيييييييييي قربونش بشم... چقدر نازه... ماشاا... خدا حفظش کنه
آیدا(مامان الینا)
28 شهریور 92 1:31
یادم رفت بپرسم شما ساکن یزد هستید ؟




خانواده ودوستان واقوام یزدن ولی من عروس تهران شدم ولی مرتب میام یزدآخه غریبی سخته


مامان آلما
29 شهریور 92 18:52
چقدر ناز شدی ماشالا نه ماهگیت مبارک موش موشک
مامان پویا
30 شهریور 92 15:46
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدید.دخمل نازی داری خدا برات نگهش داره. فداش بشم من اینم پرتاب بوس برا دخملم
فروشگاه عروسک های بافتنی
3 مهر 92 17:58
فروشگاه عروسک هاي بافتني زيبا انواع عروسکهاي بافتني را در طرح ها و رنگهاي زيبا مي توانيد در اين فروشگاه سفارش دهيد. کليه محصولات فروشگاه از نخ و کاموا اکرليک مرغوب بافته شده است. وداخل عروسک از الياف پلي استر و قابل شستشو پر شده است.بهترين هديه براي کودک و مناسب براي سيسموني. انواع عروسکهاي بافتني،آويز اتاق کودک بافتني،سر کليدي بافتني،وسايل تزييني کريسمس و ... منتظر حضور گرمتان هستيم. www.aroosak92.blogfa.com
مامان اسما
5 مهر 92 14:08
نه ماهگیت مبارک خانوم کوچولو هزارماشالا چه دخمل نازی خداحفظت کنه عزیزم.مرسی که به ماسرزدین باافتخارلینکتون کردم شماهم اگه دوست داشتین مارولینک کنین
مامان شاران
5 مهر 92 16:37
نه ماهیگیت مبارک عزیزم من شما را لینک کردم خوشحال میشم بیشتر ارتباط داشته باشیم
مامان ریحان
6 مهر 92 1:30
سلام 9 ماهگیت مبارک ریحانه خانم خدا حفظش کنه براتون ایشالا ریحانه ی شما هم مثه دختر من آذریه
مامان شاران
11 مهر 92 16:19
نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان فرحان
15 مهر 92 20:10
9 ماهگیت مبارک دخمل خوشگل