یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

ریحان جان در حالتهای مختلف

1392/8/12 19:46
نویسنده : مامانی
411 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر قامت کوچک تو

در دست های بزرگ من

به خاطر لب های بزرگ من

بر گونه های لطیف تو

به خاطر مشت کوچک تو

به دور انگشت سبابۀ من

به خاطر تو

به خاطر تو

تمام قد؛ ایستاده ام...

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام دخمل شیطون بلای خودم

و سلام به دوستان گل خودم

تو این پست تصمیم گرفتم عکسهای ریحانم در حالتهای مختلف بگذارم

آخه میدونید دخمل قشنگم مرتب با لبهاش بازی میکنه و به شکلهای بامزه هنرنمایی میکنه

و به قول معروف جلب توجه میکنه و خودش برای همه لوس میکنه

مثلا تو این عکس لبهاش مثل غنچه جمع کرده و با حالت تعجب به همه چی نگاه میکنه





این عکسام ادامه همون حالتهای لب غنچه ای دخمل قشنگم

من این حالتشو خیلی دوست دارم قربونت برم عاشقتم عزیزکم

 

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

 

این یکی دیگه از حالتهای دخملیه که لبهای بالاش جمع میکنه

و به شکل ماهرانه به بینی مبارک میرسونه

که البته تو این حالت قیافه مبارک مثل حاجی فیروز میشه


Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

اینم نیم رخ همون حالتیه که گفتم

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

اینم یکی دیگه از حالتهای دخملی هستش که معمولا

وقتی حرص میکنه و عصبانی میشه

صورت خوشکلش این شکلی میشه

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

این حالت هم زمانهایی انجام میده که معمولا کار اشتباهی انجام داده

یا میخاد یک کاری انجام بده که میدونه اشتباهه

به حالت نیشخند میخنده که مثلا رد گم کنه

قربونش برم از حالا اینقدر سیاست مداره

واااااااااااای به حال اینکه بزرگ بشه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

این حالت هم وقتی از چیزی بدش میاد انجام میده

 

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

تو این عکسم به تنهایی از مبل بالا رفتن

و لم دادن و دارن خستگی در میکنن

حالت خستگی و استراحت

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

در ادامه این عکسام سطل آشغال خریده بودیم دخملی

رفته داخل سطل آشغال

نمی دونم چکار میخواست بکنه

 

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

Avazak.ir Line21 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)