یگانه دختر ریحان جانیگانه دختر ریحان جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم امیرحسین خانگل پسرم امیرحسین خان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زیباترین لبخند خداوند ریحان جان

احوالات این روزهای گل قشنگم ریحان

1392/11/10 19:32
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خدا رو شکر که حالت نسبتا خوب شده و دیگه مشکل خاصی نداری

فقط اینکه دیگه مثل قبل تپل مپلی نیستی عزیز دلم

از کارهای جدیدت و شیرین زبونیهات بگم که به شکل خیلی بامزه میگی اتل متل توتوله

دیگه اینکه هرچیزی که بهت میدیم شما میگی ممنون

البته به جای ممنون میگی نمنون عزیز دلم

قربون اون شیرین زبونیهات برم

دیگه اینکه چند روزه که نبودیم و مثل همیشه رفته بودیم یزد پیش مامان حونی

و امروز صبح با قطار برگشتیم دخمل قشنگم

خیلی دلم برای مامان جونی و بقیه تنگ شده

انشاالله زودتر برمیگردیم میریم پیششون البته دیگه فکر نکنم زودتر از عید بتونیم بریم

شما دخمل قشنگم خیلی تو یزد شیرین زبونی میکردی و کارهای بانمک و بامزه ای

میکردی که واقعا همه دوستت داشتن و عاشق این شیرین کاریهات شده بودن

جونم براتون بگه فقط یک مشکل بود

و اینکه نمیدونم چرا تا پسر خاله کوچولوت محمد امین میدیدی

سریع با اون دستای کوچولوت میزدی تو سرش یا کلاهش میکشیدی

البته اینم بگم که چندین دفعه با اون لبهای خوشکلت صورتش بوسیدی

ولی در کل رابطه خیلی خوبی باهاش نداری

یزد که بودم خونه دوست مامانی هم رفتیم و شما خیلی شیطونی کردی

و یک دقیقه هم اونجا ننشستی عزیز دلم

آخه نمیدونم اینهمه انرژی رو برای راه رفتن از کجا میاری

دیگه اینکه خاله نسیم برای اولین بار موهای خوشکلت کوتاه کرد

که موهات برای یادگاری نگه داشتم

راستی فردا میریم اصفهان عروسی پسر خاله باباجونی عزیز دلم

بعدا تو فرصت مناسب عکسهای یزد و عکسهای فردا رو براتون میگذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 23:14
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
نسیم
14 بهمن 92 11:10
سلام عزیزم عکسهای جدیدش روبگذار تا ببینیم خیلی دلم براش تنگ شده انشاا...زودمیای تا ببینمش بای
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 20:49
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری